Hvad hed det spil nu ?
Fra : snip

Dato : 28-02-05 17:55

Havde engang, for mange år siden, et spil hvor man havde en kat der
hoppede rundt på skrivebordet. Man skulle så sørge for at lege med den,
give den mad osv osv, så den ikke kom i dårligt humør.

Plat, men sjovt, nogen der kan huske hvad det hedder, eller om der
findes et nyere/bedre ? :P

Fra : Myt

Dato : 28-02-05 18:33

"snip" <snip@nospam.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> give den mad osv osv, så den ikke kom i dårligt humør.
>
> Plat, men sjovt, nogen der kan huske hvad det hedder, eller om der findes

Var det ikke en screensaver, jeg har set en screensaver der havde sådan en
kat til at rende rundt på skrivebordet.

Myt

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 28-02-05 18:34

> [...]
> give den mad osv osv, så den ikke kom i dårligt humør.
>
> Plat, men sjovt, nogen der kan huske hvad det hedder, eller om der findes

"Catz"

Den nyeste er Catz 5. Der er et demo som kan downloades på linket:
www.petz.com

Men min egen uforbeholdne mening (som du bare skal ignorere hvis du vil), er
at det nu er sjovere med to katte in real life!

Mvh

Emil

Fra : snip

Dato : 28-02-05 19:39

> Men min egen uforbeholdne mening (som du bare skal ignorere hvis du vil), er
> at det nu er sjovere med to katte in real life!

Bor desværre i lejlighed, og hvis jeg skal have katte, vil jeg gerne
have at de kan gå frit udenfor.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 28-02-05 21:48

On Mon, 28 Feb 2005 19:38:53 +0100, snip wrote:

> Bor desværre i lejlighed, og hvis jeg skal have katte, vil jeg gerne
> have at de kan gå frit udenfor.

Rigtig god holdning. Bare alle var sådan.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Pipeline

Dato : 01-03-05 00:21

"Jens Stadsgaard" <jensstadsgaaard@post.invalid> skrev i en meddelelse

> Rigtig god holdning. Bare alle var sådan.

Og hvis bare alle der havde den rigtigt gode holdning, ville have den
rigtigt gode holdning at holde deres katte i deres egen have

Men Catz er da ganske morsomt.
MVH
Pipeline

Fra : Klaus G.

Dato : 28-02-05 18:37

> Plat, men sjovt, nogen der kan huske hvad det hedder, eller om der
> findes et nyere/bedre ? :P

Der er lavet nogle andre, det er bare med nøgne damer, som også skal
"passes" :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-02-05 19:24

Klaus G. wrote:
> Der er lavet nogle andre, det er bare med nøgne damer, som også skal
> "passes" :)

Hey, link?

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 28-02-05 19:34

Men igen min uforbeholdne mening (som du bare skal ignorere hvis du vil), er
at det nu er sjovere med to "misser" in real life!

Fra : snip

Dato : 28-02-05 19:39

> Men igen min uforbeholdne mening (som du bare skal ignorere hvis du vil), er
> at det nu er sjovere med to "misser" in real life!

Bor desværre i lejlighed, og hvis ... øøhh når nej :P

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 01-03-05 18:14

> Bor desværre i lejlighed, og hvis ... øøhh når nej :P

Synes dog stadig vi godt kunne bruge et link eller en titel?

Fra : Tom Harthimmer

Dato : 01-03-05 22:49

jeg tror du tænker på "felix"
hilsen Tom