For lille font i Explorer
Fra : Otto J.

Dato : 28-02-05 11:34

Aloha.

Min explorer er pludselig begyndt at vise en del af teksten med en alt for
lille skrifttype. Jeg kan ikke finde nogen steder i indstillingerne at rette
størrelsen på skrifttyper, kun selve skrifttypen. Hvordan får jeg den til at
vise indholdet "normalt" igen?

Jeg har lagt et screenshot i dk.binaer, hvis det kan hjælpe.

Mvh. Otto

Fra : Otto J.

Dato : 28-02-05 11:43

> [...]
> rette størrelsen på skrifttyper, kun selve skrifttypen. Hvordan får jeg
> den til at vise indholdet "normalt" igen?

Ups, fandt selv ud af det... ctrl + scrollknappen på musen

Mvh. Otto

Fra : Peter Loumann

Dato : 28-02-05 11:45

Otto J. skrev:

>Aloha.

Sawasdee khrap

> [...]
>størrelsen på skrifttyper, kun selve skrifttypen. Hvordan får jeg den til at

menu: Vis -> Tekststørrelse

Mon ikke du har en mus med scroll-hjul? Og er kommet til at ramme
Shift mens du rullede?

http://huse-i-naestved.dk