mozilla
Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 28-02-05 08:07

Hejsa.
Jeg er lige begyndt at bruge Mozilla 1.7.5.

Mit problem er at jeg ikke kan bruge min
digitale signatur, der var ikke nogen problemer
med det i Internet Exploer 6.

Mangler jeg noget, eller hvad skal jeg gøre...

mvh
Hans Otto

Fra : Bo Christensen

Dato : 01-03-05 00:27

Hans Otto Nielsen skrev:
> [...]
> digitale signatur, der var ikke nogen problemer
> med det i Internet Exploer 6.
>
> Mangler jeg noget, eller hvad skal jeg gøre...

Certifikater gemmes "i" browseren.

1. Du skal først eksportere certifikatet fra IE.
2. Derefter skal du importere det i Mozilla.

Fremgangsmåden er nogenlunde som følgende:

1. I IE vælg Funktioner + Internetindstillinger + Indhold + Certifikater
+ marker + Eksporter
2. I Mozilla vælg Rediger + Indstillinger + privatliv & sikkerhed +
Certifikater + Håndter certifikater + Importer

Fremgangsmåden kan variere lidt pga. versionsuoverensstemmelser.

--
Bo