Dustin Hoffmann
Fra : David Rasmussen

Dato : 28-02-05 05:59

Havde han røget en joint for meget eller hvad foregik der?

/David

Fra : Tenzel Kim

Dato : 28-02-05 06:12

David Rasmussen wrote:
> Havde han røget en joint for meget eller hvad foregik der?

Meet the Fockers...

Tenz.

Fra : Parker Pyne

Dato : 28-02-05 06:38

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message
> Havde han røget en joint for meget eller hvad foregik der?

Det var pinligt. Man kunne bare se Barbra Streisand tænke "hvorfor sker det
her altid for mig?" Jeg ved ikke om det var en joint eller en drink for
meget, han havde fået - eller om det var en hjerneblødning.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-02-05 09:56

On Mon, 28 Feb 2005 06:37:58 +0100, "Parker Pyne"
<Mad-Eye@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
>her altid for mig?" Jeg ved ikke om det var en joint eller en drink for
>meget, han havde fået - eller om det var en hjerneblødning.

Det var sgu da med vilje! Se "Meet the Fockers".

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-02-05 15:50

Niels Søndergaard wrote:

> Det var sgu da med vilje! Se "Meet the Fockers".

Oh, de spillede roller fra filmen?
Ja, det kan man jo ikke vide når man ikke har set den :)

Men så vil jeg da sige: Flot skuespil fra begge to! Jeg hoppede i med
begge ben. Jeg mente at kunne mærke pinligheden fra hele salen og fra
Streisand samtidigt. Måske havde resten af salen heller ikke set filmen :)

/David

Fra : Parker Pyne

Dato : 28-02-05 17:14

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote in message

> Det var sgu da med vilje! Se "Meet the Fockers".

Øv, så er der jo ingen kød på den historie. Jeg må så indrømme, at der skal
mere til for at få mig til at se Meet the Fockers.

Fra : Mette

Dato : 28-02-05 16:25

> Havde han røget en joint for meget eller hvad foregik der?
>
> /David

Jeg kunne ikke være oppe i nat, så er der nogle, der vil fortælle mig, hvad
Dustin H. foretog sig?

Fra : Sybil

Dato : 28-02-05 19:14

"Mette" <Mette@wamspamnothanks.dk> skrev i en meddelelse

> "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne ikke være oppe i nat, så er der nogle, der vil fortælle mig,
> hvad
> Dustin H. foretog sig?

Jeg så det heller ikke, men jeg håber at de viser det i sammendraget i
aften. (DR2 kl. 21)

MK