Oscaraften?
Fra : -V-

Dato : 27-02-05 23:53

Hvor mange ser Oscaruddelingen på DR2 (eller andre kanaler)?

Allerede inden showet er startet savner jeg Billy Crystal.

(Bemærk krydspostning)

-V-

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 28-02-05 08:02

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in

> Hvor mange ser Oscaruddelingen på DR2 (eller andre kanaler)?
>
> Allerede inden showet er startet savner jeg Billy Crystal.
>

> (Bemærk krydspostning)
>

> -V-

Enig, har aldrig kunne fordrage Chris Rock.
For mig virker han som en maler der har arbejdet alt for meget
med opløsningsmidler.

Sejersen.

Fra : Mark - Jensen -

Dato : 28-02-05 01:54

On Sun, 27 Feb 2005 23:53:00 +0100, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Hvor mange ser Oscaruddelingen på DR2 (eller andre kanaler)?

Det er sygt med al det mode-pis. Det rager mig godt nok en papand. Der
foretrak jeg noget mere filmsnak end hvilken kjole der nu passer til
hvilken person. Jeg ved ikke meget værre end mode og andet overfladisk
tøjsnak, så det er lidt en kamp at komme igennem

Fra : JH

Dato : 28-02-05 16:34

Mark - Jensen - wrote:
> [...]
> hvilken person. Jeg ved ikke meget værre end mode og andet overfladisk
> tøjsnak, så det er lidt en kamp at komme igennem

Fuldstændig enig - og jeg er af hunkøn!

En anden ting er, at det ville være rart,
hvis der vist mere fra selve Oscar showet,
end fra DR2's studie - blev så irriteret over det,
at jeg slukkede kl 01:20 og satte videoen til.
Så kan jeg da spole forbi.

Der kan vel kommenteres *uden* at seerne absolut
skal se, hvem der kommenterer.

JH

Fra : Peter Larsen

Dato : 28-02-05 17:05

"JH" <spammers@goto.hell> wrote in message

> [...]
> at jeg slukkede kl 01:20 og satte videoen til.
> Så kan jeg da spole forbi.
>
> Der kan vel kommenteres *uden* at seerne absolut

Så vidt jeg så, så blev der kun klippet tilbage til studiet når der var
reklamer.

På nær lige da de havde The Golden Razzies indslaget..

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-02-05 18:08

Den 28-02-05 17.05 skrev Peter Larsen følgende:

> Så vidt jeg så, så blev der kun klippet tilbage til studiet når der var
> reklamer.

Og i reklamepausen vises normalt bare et billede af bygningen, man kunne
rent faktisk se billedet på en skærm i baggrunden i det danske studio.

> På nær lige da de havde The Golden Razzies indslaget..

Og hvor var det flovt, at de ikke nævnte, at Halle Berry dukkede op til
prisoverrækkelsen. Hun var netop den gode taber, som de efterlyste i
indslaget.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fintun Windows XP med TweakUI

Fra : JH

Dato : 01-03-05 09:13

Peter Larsen wrote:

> Så vidt jeg så, så blev der kun klippet tilbage til studiet når der
> var reklamer.

OK - var ikke klar over, at det var når der var reklamer.

(Jeg troede der var gået TV2 i den, som feks ved dækningen
af kronprinsebrylluppet, hvor dele af skærmen viste studieværterne.
Det må være begivenheden , der er interessant - ikke studieværterne)

JH

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-03-05 10:04

> Det må være begivenheden , der er interessant - ikke studieværterne)

Det er der vist efterhånden ikke mange studieværter, der er enige i.

Per V.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 01-03-05 11:31

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> writes:

> Det er der vist efterhånden ikke mange studieværter, der er enige i.

Næh. Der var et interview på Lorry med Klaus Bondam forleden. Jeg tror
ikke, at værten lod ham sige en eneste hel sætning. Hver gang Klaus
var i gang med at forklare noget afbrød værten ham med enten et nyt
spørgsmål eller sin egen fortolkning af, hvad det nok var Bondam var
ved at sige.
--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : Kong Kent

Dato : 28-02-05 00:08

> Hvor mange ser Oscaruddelingen på DR2 (eller andre kanaler)?
>
> Allerede inden showet er startet savner jeg Billy Crystal.

Jeg synes også Billy Crystal burde være tvangsindlagt som vært ved denne
Oscar-fest hvert år. Men når det er sagt, så gør Akademiets valg af
Chris Rock præcis det ved mig, som de garanteret har ville gøre ved os alle:

Jeg glæder mig afsindigt til at se hvor frie tøjler Rock har fået/tør
give sig selv. Om det bliver en leflen for unge/flere seere, eller om
Rock vil træde i karakter og levere end lødig indsats. Det kan kun blive
underholdende.

Men enig: Billy er Mr. Oscar, ligesom Bob Hope var det for år tilbage.
Hans præstationer har altid været knivskarpe og med et dejligt,
afslappende glimt i øjet. Perfekt underholdning.

> (Bemærk krydspostning)

Noted.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 28-02-05 00:12

-V- wrote:
> Hvor mange ser Oscaruddelingen på DR2 (eller andre kanaler)?

Ikke DR2 men SVT2

> Allerede inden showet er startet savner jeg Billy Crystal.

Enig, på samme måde kunne jeg dog godt ønske en udskiftning i host på
den danske dækning.

Tenz.

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 28-02-05 00:47

-V- wrote:

> Hvor mange ser Oscaruddelingen på DR2 (eller andre kanaler)?

Det gør jeg. Jeg er en trofast seer. Jeg ser et på DR2.

> Allerede inden showet er startet savner jeg Billy Crystal.

Han *er* også en af de bedste. Steve Martin var også god.

Mvh
Kevin Edelvang