Java
Fra : Ervin Metzdorf

Dato : 27-02-05 21:09

Hvorfor kan jeg ikke installere msjavwu86.exe i min explorer 6.
programmet forsøger at installere, men ender bare med et stort rødt kryds.
klikker man ok på den, kommer meddelelsen - installation fuldført.
Men det er den ikke, - hvad gør jeg forkert.
m.v.h. Ervin

Fra : Ervin Metzdorf

Dato : 27-02-05 21:14

> [...]
> klikker man ok på den, kommer meddelelsen - installation fuldført.
> Men det er den ikke, - hvad gør jeg forkert.
Glemte lige - jeg kører XP ver 5,1,2600
m.v.h. Ervin

Fra : John

Dato : 27-02-05 21:18

"Ervin Metzdorf" skrev i en meddelelse

> [...]
> klikker man ok på den, kommer meddelelsen - installation fuldført.
> Men det er den ikke, - hvad gør jeg forkert.

Det kan drille nogle gange. Prøv her, du skal kunne se et analog og et
digital ur: http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html Kan du ikke
se de to ure, er der hjælpende links på siden.

Mvh John

Fra : Ervin Metzdorf

Dato : 28-02-05 00:01

> [...]
> digital ur: http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html Kan du
> ikke se de to ure, er der hjælpende links på siden.

Jep, det virker fint når jeg bruger Netscape, men ikke i ie6.
Netscape er min defoulte browser - Kan det være derfor jeg ikke kan
installere java?
m.v.h. Ervin

Fra : John

Dato : 28-02-05 12:20

"Ervin Metzdorf" skrev i en meddelelse

> Netscape er min defoulte browser - Kan det være derfor jeg ikke kan
> installere java?

Lyder da som en mulighed :) Prøv midlertidigt at lade IE være
default-browser.

> det virker fint når jeg bruger Netscape, men ikke i ie6.

Har du prøvet at installere fra schweizer-sidens links...?

Hvis javaen er ødelagt, kan en af- og geninstallation måske løse problemet,
Følg brugsanvisningen nøje:
http://hp.vector.co.jp/authors/VA012735/vm_en.html

Geninstallation af IE er evt en anden mulighed:
http://majorgeeks.com/download4467.html

Mvh John

Fra : John

Dato : 27-02-05 21:41

> [...]

> klikker man ok på den, kommer meddelelsen - installation fuldført.
> Men det er den ikke, - hvad gør jeg forkert.

Mit første svar synes ganske forsvundet i cyberspace....:)

Prøv her: http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html hvor du skal
kunne se et analog og et digital ur. Kan du ikke det, er der hjælpende links
på siden.

Mvh John

Fra : Morten G. Jensen

Dato : 28-02-05 18:57

Hej

Det der er galt er at du prøver at installere en opdatering. Du skal først
installere MSJAVX86 og der efter VU

Mvh

MGJ