Klager over mobilselskaber.
Fra : John

Dato : 27-02-05 20:22

http://om.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_o_tdcnyt_temaer_klager

Utroligt at "3" ikke er dårligere placeret, med alle de brokkerier der er
over selskabet, blandt andet her i gruppen.

Mvh

John

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-02-05 21:00

"John" <jk7410@gmail.com> wrote in message
> http://om.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_o_tdcnyt_temaer_klager
>
> Utroligt at "3" ikke er dårligere placeret, med alle de brokkerier der er
> over selskabet, blandt andet her i gruppen.

Nok fordi folk ikke ville vide hvor de skulle klage til, 3 giver dem jo
ingen muligheder for at klage, og så har de jo ikke ret mange aktive kunder
(heldigvis for dem :`-))

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 28-02-05 00:52

On Sun, 27 Feb 2005 20:59:47 +0100, "Flemming Lynggaard"
<flemmingl@gmail.com> wrote:

> [...]
>ingen muligheder for at klage, og så har de jo ikke ret mange aktive kunder

De klager TDC oplister er klager til Teleankenævnet, ikke til
teleselskaberne selv. Så det nævn skal man selv have hjerne til at
finde - og det havde kun godt 700.

Fra : John

Dato : 28-02-05 01:03

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> De klager TDC oplister er klager til Teleankenævnet, ikke til
> teleselskaberne selv. Så det nævn skal man selv have hjerne til at
> finde - og det havde kun godt 700.

Antyder du dermed at 3's kunder er dumme

Mvh

John

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 28-02-05 02:24

Fra : News - [6400]

Dato : 28-02-05 05:07

Ja jeg vil faktisk sige dig at jeg kender 2 dumme 3 kunder, altså
undertegnede
og konen, for det er godt nok noget makværk det der 3 mobil, om det så
skyltes dumhed anes ikke.

Vi købte den 6 december 2 stk. LG 8120U til 1 kr. stk. og med udvidelse af
guldpakken, som så skulle
bruges til at vi kunne snakke uhæmmet sammen, men ak forbindelsen til
Sønderborg er ikke helt så god,
så vi har ikke kunne få det der videosamtale til at fungere, og efter
udskiftning af 6 simkort er det så ved at være farvel til 3

men nu laver de så den geniale over for os 2 dumme kunder.

Efter næsten 1 million gange at have forsøgt og lige så mange millioner
gange har der ikke kunne oprettes videosamtale
selv om der står 3G i display, og efter jeg har kontaktes 3 kundeservice
eller mangel på samme, de fleste gange har
de enten haft fri eller til fællesspisning, for deres telefonnvarer har
flittig i brug med opkald kan ikke besvares, dut, dut, dut

Sejt nok, vi har i brev fået gratis abbonoment frem til i dag, men det er
absolut ikke tilfredstillende at have købt 2 telefoner som ikke
virker til det de er indkøbt til, og jeg vil glæde mig den dag at CBB
indfører UTMS telefoni her i Danmark.

/ Qbic

Fra : Claus E Beyer

Dato : 28-02-05 13:54

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Antyder du dermed at 3's kunder er dumme

Hvis man har valgt 3-Mobil som teleselskab, så må man være dum (jeg selv
inklusive). Jeg glæder mig til at 6-måneders bindingsperioden udløber, og er
spændt på om mit sim-kort som fejlagtigt har været deaktiveret siden
26.01.2005 kommer til at virke igen, inden 6-måneders bindingsperioden
udløber i juni.

Claus

Fra : Snothas

Dato : 27-02-05 22:14

"mange aktive kunder"
hvor har du det fra?

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 28-02-05 14:22

"Snothas" <grillbiller@hotmail.com> wrote in message
> "mange aktive kunder"
> hvor har du det fra?

Dårligt klip, skrev IKKE ret mange aktive kunder.. og det er jo blot fakta?

Fra : Claus E Beyer

Dato : 28-02-05 13:50

> [...]

> Utroligt at "3" ikke er dårligere placeret, med alle de brokkerier der er
> over selskabet, blandt andet her i gruppen.

Mit 3-sim-kort har været deaktiveret siden 26.01.2005, men 3-Mobil kan ikke
finde fejlen. Jeg har spurgt om de ikke blot kan give mig et nyt nummer.
Nej, det kan de ikke for fejlen ligger ved mit CPR-nummer, påstår de. Enten
har de meget dårligt fungerende systemer hos 3-Mobil med en masse indlagte
blokeringer eller også er de gode til at komme med søforklaringer på alle
deres dårligdomme.

De kan rende mig et vist sted. Aldrig har jeg oplevet dårligere teleselskab.

Claus

Fra : Mr. Nobody

Dato : 28-02-05 14:37

Hej

Ja jeg tør næsten ikke sige det men jeg er englig godt tilfres med min 3
mobil det hele virker som det skal,men jeg ved ikke om det er fordi jeg bor
her i Skagen hvor jeg ikke tror der er ret mange 3 telefoner og jeg så er
næsten allene om antennen, men virker det gør det.Men det skal alligevel
lige nævnes at jeg syntes at det er lige dyrt nok og af samme grund kunne
jeg da også godt finde på at sige det op når jeg for mulligheden.Ps,Og jeg
har også sagt til mig selv at for jeg en regning der ikke passer så bliver
den opsagt med det samme.

Spark mig hvis har uret

Jesper

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 28-02-05 16:18

"Mr. Nobody" <mr-nobody@pc.dk> wrote in message

> Spark mig hvis har uret

Du har ikke uret, naturligvis er der kunder hvor det bare kører og det er da
fedt

Fra : Mr. Nobody

Dato : 05-03-05 15:51

Hej igen

Jeg har tidlere skrevet jeg var tilfres med 3 og det er jeg stadig,men jeg
kan ikke lade være med at grine når jeg går ind på
http://www.3.dk/templates/Blank.aspx?id=4873 og ser de musikvideoer der er
her for vis jeg stod og skulle købe en 3 telefon idag og så kom ind og så de
videoer ja så tror jeg nu nok jeg ville tænke mig om en extra gang for lige
det med video det er altså ikke det bedste,jeg vil nærmst sige de skræmmer
kunder væk med den reklame.

--
Hilsen Jesper
Mr.Nobody

Fra : Anders

Dato : 28-02-05 15:27

Ja, jeg forstår ikke folk herinde. De brokker sig konstant over 3,
fokuserer ikke på andre teleselskabers fejl/mangler/priser. For noget
tid siden var der konstant folk, der brokkede sig over 3's telefoner
ikke virkede og skulle opdateres osv. Men folk glemmer vidst lige at
checke de andre tråde omkring andre telefoner som også crasher, har
softwarefejl og hardwarefejl. Generelt, så er mobiltelefonerne bare ikke
hvad de har været. De gode gamle Nokia 3210 og 3310 er sikkert det mest
stabile, der er set. Tror folk hele tiden har dem i tankerne. Jeg kender
en del, som har ufattelig mange problemer med deres nye Sony-Ericson,
Nokia og andre mærker.

En anden meget set grund til at folk brokker sig over 3 er deres
stabilitet. Folk glemmer vidst alt om dengang GSM-1800 blev indført. Det
var virkeligt ustabilt i meget lang tid. Desuden står der vidst nok også
i den kontrakt man underskriver med 3, at man kan ikke kan regne med et
100% stabilt net i opstartsperioden. Selvfølgelig læser man ikke sin
kontrakt og man regner da også med, at det bare kører (som i reklamerne
(men hva, Ariel Ultra vasker jo nok heller alt tøj helt rent som nyt
vel?)), men lever man på "The Bleeding Edge Of Techonology" må man være
forberedt på lidt udfald og ustabilitet.

Lige et par hurtige referencer til andre indlæg omkring andre problemer,
der ikke er 3 relaterede:

- Nokia 9500 fra d. 24/2 - 05
- Nokia 6600 og Telmore fra d. 28/2 - 05

Nå, det var vidst nok "steam" for denne gang

Anders
En tilfreds 3 kunde!

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 28-02-05 16:21

"Anders" <nospam@nospam.dk> wrote in message
> Ja, jeg forstår ikke folk herinde. De brokker sig konstant over 3,
> fokuserer ikke på andre teleselskabers fejl/mangler/priser. For noget

Det er bare ikke en undskyldning der holder,,,, 3 markedsfører sig jo ikke
overfor kunderne med "vores net er nyt og virker måske" kunden køber et
produkt de har set i bilka eller på tv2, det SKAL virke.. Jeg har vel haft
25 mobiltelefoner inden for to år, de eneste der har haft alvorlige
problemer har været 6forskellige produkter fra 3... Jeg er gerne betatester
på nyt udstyr, men så skal folk ikke betale fuld pris..

Oveni er mange af 3's problemer jo netop ikke de nye features, men problemer
med faktura og fx deres smsc er jo under al kritik, den generer mig den dag
idag selvom jeg ikke engang er kunde...

3 får store tæv når TDC kommer på markedet.. for de laver ikke den slags
fejl...

Fra : Anders

Dato : 28-02-05 16:44

Flemming Lynggaard wrote:
> Det er bare ikke en undskyldning der holder,,,, 3 markedsfører sig jo ikke
> overfor kunderne med "vores net er nyt og virker måske" kunden køber et
> produkt de har set i bilka eller på tv2, det SKAL virke..

Hvem vil da også nogensinde skrive det? Da GSM 1800 blev introduceret
reklamerede Orange jo heller ikke med: "Det virker stort set ikke endnu,
men smart er det da"... Men som sagt, det står i deres kontrakt (den
skal man jo ligesom acceptere før man kan bliver kunde, så den har man
vel læst ).

> [...]
> idag selvom jeg ikke engang er kunde...
>
> 3 får store tæv når TDC kommer på markedet.. for de laver ikke den slags

Say what??? Jeg har ALDRIG nogensinde mødt et selskab som TDC, der kan
lave fejlregninger. Det er alt fra TV, Internet, Buisness telefoni og
alm. mobiltelefoni! Ud over fejlregninger er TDC nok det sløveste
teleselskab til dato med fejlmeldinger, rettelser af fejl osv på alle
deres områder.

Ok, jeg har ikke selv oplevet problemer med 3's smsc, så det vil jeg
ikke udtale mig om. Hos mig har det bare kørt.

Anders

Fra : Snothas

Dato : 28-02-05 23:24

> [...]
>
> Ok, jeg har ikke selv oplevet problemer med 3's smsc, så det vil jeg ikke
> udtale mig om. Hos mig har det bare kørt.

HØRT!!!

Er lykkelig sluppet af med TDC's sløve support.
"5 ugers ventetid på at få tilsluttet et ekstra nummer til huset, (Skøn
ISDN).
Det endte med at jeg igen måtte ringede til TDC og spurgte hvor det ekstra
nummer blev af...og "Ups.. den ordre var blevet væk"
+ at for at få de ekstra services krævede at jeg lavede en udvidet
tillægsabb.
nej tak du.

(har heller ikke haft nogle nævneværdige problemer med 3)

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 01-03-05 12:49

"Snothas" <grillbiller@hotmail.com> wrote in message

snip en masse

læner mig tilbage og venter på TDC

At i ikke har oplevet problemer med smsc'n skal i være lykkelige for, det
har alle andre kunder nemlig

at 80%+ af kunderne hos 3 får forkerte regninger har i vidst heller aldrig
set hos TDC, (eller nogen andre) at i har haft problemer med en isdn linie..
hmm har nemlig meget med tdcmobil at gøre ...

Nej 3 vil få kæmpe problemer, men ok de kan ikke miste meget marked de har
nemlig under een % af markedet og tallet vil jo blot falde..

Fra : Anders

Dato : 01-03-05 13:14

Flemming Lynggaard wrote:
> læner mig tilbage og venter på TDC

Godt vi er forskellige

> At i ikke har oplevet problemer med smsc'n skal i være lykkelige for, det
> har alle andre kunder nemlig

Alle andre? Dvs. vi er 2 kunder, der ikke har oplevet problemet. Praise
the Lord! Jeg kender ingen andre 3 kunder, der har haft problemer med
smsc'en. Og jo, jeg kender en del andre 3 kunder!

> at 80%+ af kunderne hos 3 får forkerte regninger har i vidst heller aldrig
> set hos TDC, (eller nogen andre) at i har haft problemer med en isdn linie..
> hmm har nemlig meget med tdcmobil at gøre ...

Nej, det har intet med tdcmobil at gøre, men som du selv skrev, "3 får
store tæv når TDC kommer på markedet.. for de laver ikke den slags
fejl...". TDC = Hele koncernen. Undskyld, jeg kunne bare ikke lade være.

> Nej 3 vil få kæmpe problemer, men ok de kan ikke miste meget marked de har
> nemlig under een % af markedet og tallet vil jo blot falde..

Lidt konkurrence skader jo aldrig. Du kommer nok bare til at se det
typiske TDC træk: Lad priserne være meget højere end andre selskaber.

Dette er jo en af de diskusioner der aldrig ender. Men jeg glæder mig da
bare til at få lidt konkurrence på banen, så vi kan få lidt priskrig og
pludselig en masse indlæg mod TDCmobil.

Fra : Jante

Dato : 02-03-05 04:58

"Flemming Lynggaard" skrev:

> Nej 3 vil få kæmpe problemer, men ok de kan ikke miste meget marked de har
> nemlig under een % af markedet og tallet vil jo blot falde..

Du bør opdatere din viden.
Faktisk har 3 oplevet en stigning i antallet af abonnenter fra ca. 50.000
til ca. 125.000 i løbet af 2. halvår 2004, og har nu en markedsandel på
godt 2,4%, og med udsigt til en kraftig stigning i løbet af 2005.
Kilde:
http://www.itst.dk/static/telestatistik/2004/Telestatistik%20for%202%20halvår%202004.pdf

Forstå det, hvem der kan...

/J