træt af browsermonopol
Fra : Morten Thor

Dato : 25-05-01 13:03

Jeg har oplevet flere sider, som kun virker til IE, og dermed ikke
Netscape og Opera og alle de andre gode browsere (Qonquere til Linux
fx). Er der ikke en side på nettet hvor man kan "melde" sådanne
webdesignere, så de kan lære, at det ikke er velset at fremme
browsermonopol? Lidt i stil med de sider, hvor man kan "anmelde" grimme
og intetsigende websider...

Mvh

Morten

Fra : fiduusen.dk

Dato : 25-05-01 13:28

ha ha ... det kunne være en sjov ide, jeg går næsten ud fra at du er
"anti-MS"

uanset om man er pro- eller antiMicroSoft'er så må man erkende at det er
dem der sætter standarden, og ikke kun følger de generelle/vedtagne
standarder

nb.

hvad er det for sider du refererer til hvor man kan anmelde
grimme/intetsigende sider ??

hilsen
fiduusen

Fra : Morten Thor

Dato : 25-05-01 14:17

"fiduusen.dk" wrote:

> ha ha ... det kunne være en sjov ide, jeg går næsten ud fra at du er
> "anti-MS"

Det kan man godt kalde mig, men det der er min pointe er, at det ikke er
MS der skal bestemme det hele, og det gør de hvis man ikke kan vælge en
anden browser....

> uanset om man er pro- eller antiMicroSoft'er så må man erkende at det er
> dem der sætter standarden, og ikke kun følger de generelle/vedtagne
> standarder

Jeps, og det skal være slut

> hvad er det for sider du refererer til hvor man kan anmelde
> grimme/intetsigende sider ??

http://www.fmkh.dk/

Mvh
Morten