3D pool spil til online spil
Fra : Esben

Dato : 27-02-05 18:08

Findes der nogen gode 3D pool spil man kan spille over LAN/internet?

--
Esben

Fra : TommyF

Dato : 27-02-05 18:41

On Sun, 27 Feb 2005 18:07:50 +0100, "Esben" <esben@gruf.LAND> wrote:

>Findes der nogen gode 3D pool spil man kan spille over LAN/internet?
Masser, bare søg på nettet, eks bruger jeg ISnooker.... ikke Pool men
alligevel.
http://www.thesnookerclub.com/

Fra : loop99

Dato : 15-03-05 14:44

> Masser, bare søg på nettet, eks bruger jeg ISnooker.... ikke Pool men
> alligevel.

Ellers hedder det bare http://www.thepoolclub.com/
Den første måned er gratis ellers koster det ca 175 kr for et helt år.
Men det er klart det bedste sted at spille pool online..