Læsning af EXIF-info
Fra : Esben Kolind Laustru~

Dato : 27-02-05 17:57

Min webleverandør (B-one.net) har ikke installeret noget program, som
jeg umiddelbart kan anvende i forbindelse med læsning af
EXIF-informationer fra billeder. Jeg har ellers læst, at man kan
anvende eksempelvis read_exif_data eller lignende.

Er der nogle, der kan hjælpe mig noget PHP-værk, som kan læse
EXIF-informationer?

På forhånd tak,

Esben

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 27-02-05 18:15

On Sun, 27 Feb 2005 16:56:56 +0000, Esben Kolind Laustrup wrote:

> Er der nogle, der kan hjælpe mig noget PHP-værk, som kan læse
> EXIF-informationer?
Dette bibliotek ser ud til, at være hvad du har brug for:
http://pel.sourceforge.net/

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Esben Kolind Laustru~

Dato : 27-02-05 20:47

Michael Rasmussen <mir@miras.org> skrev:

>Dette bibliotek ser ud til, at
>være hvad du har brug for:
>http://pel.sourceforge.net/
>
>--
>Hilsen/Regards
>Michael Rasmussen
>http://keyserver.veridis.com:11371
>/pks/lookup?op=get&search=0xE3E809 17

Hej Michael,

Tak for det. Jeg har hentet PEL, men jeg fatter rent faktisk ikke
et ord... Jeg har dog kodet noget PHP og ASP, men jeg mangler et
eksempel for at få det til at virke. Bruger du det selv? Jeg synes
hjælpefilen er mangelfuld på PELs egen hjemmeside.

Esben

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 27-02-05 22:58

On Sun, 27 Feb 2005 19:46:50 +0000, Esben Kolind Laustrup wrote:

> [...]
> ord... Jeg har dog kodet noget PHP og ASP, men jeg mangler et eksempel for
> at få det til at virke. Bruger du det selv? Jeg synes hjælpefilen er
Jeg kan desværre ikke hjælpe yderligere, da jeg ikke har praktisk
erfaring med det. Du kan jo eventuelt skrive til deres mailliste.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen