Ny Mus?
Fra : Michael M Jørgensen

Dato : 27-02-05 15:58

jeg vil gerne købe en ny must til min pc men har ikke så mange penge vil
højst bruge 3-400 kr på den hvilken skal jeg købe den skal helst være optisk
og trådløs og kunne følge med når jeg spiller cs

Fra : Myt

Dato : 27-02-05 19:05

"Michael M Jørgensen" <michaelmj@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> jeg vil gerne købe en ny must til min pc men har ikke så mange penge vil
> højst bruge 3-400 kr på den hvilken skal jeg købe den skal helst være
> optisk og trådløs og kunne følge med når jeg spiller cs

Jeg vil foreslå dig en Logitech, men skal du bruge den til spil, så vil jeg
råde dig til en med "hale" for det med trådløs har jeg erfaret ikke er godt
i spil, det tager lige et brøkdel af et sekund, og det er fatalt. Kig på
www.edbpriser.dk og find din mus.

Myt

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 27-02-05 23:14

Michael M Jørgensen wrote:
> jeg vil gerne købe en ny must til min pc men har ikke så mange penge vil
> højst bruge 3-400 kr på den hvilken skal jeg købe den skal helst være optisk
> og trådløs og kunne følge med når jeg spiller cs

Den er godt nok ikke trådløs, men en Logitech MX510, kan fås for under
300,- og kan sagtens følge med når du spiller cs.
Tjek edbpriser.dk

Mvh. Jakob

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?