SE K700i genveje på tlf ?
Fra : Michael

Dato : 27-02-05 14:07

Er det muligt at lave en genvej så man kan tænde lyset på telefonen ?

/michael

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-02-05 15:11

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> wrote in

> Er det muligt at lave en genvej så man kan tænde lyset på
> telefonen ?

Tryk på volume knappen på siden af telefonen - hvis den er gået i
"helt sort skærm" så tryk to gange for at få lyset frem.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : Michael

Dato : 27-02-05 17:05

ja ok .. det var vist mig der ikke formuleret mit spørgesmål,, det er lampen
på telefonen jeg mener

/michael

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 27-02-05 17:56

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> skrev i en meddelelse
> ja ok .. det var vist mig der ikke formuleret mit spørgesmål,, det er
lampen
> på telefonen jeg mener

Når du er i kamera funktion, så tryk på 5. Jeg ved ikke om du kan udenom
kamerafunktionen.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam