Brothers in Arms er gået guld
Fra : Silver

Dato : 27-02-05 01:48

Så varer det sgu ikke længe før vi endnu engang bliver kastet ud i et WW2
shooter spil!, det her skulle bare være meget mere detaljeret med
baggrundsaction konstant og reelle områder som de var under 1944 i
normandiet :D.

Jeg er ihvertfald en af dem som glæder sig til at lære min squad at kende og
kæmpe med dem. Jeg ved ikke om i har hørt temaet til spillet, men det lyder
som en blanding af SPR og Band of Brothers temaerne :D, allerede der lover
spillet godt.

Desværre er BF2 jo blevet udsat til juni måned hvor det nye Medal of Honor
også udkommer, så WW2 shooters er slet ikke blevet forældet og det er sgu
dejligt hehe.

Mvh
Silver.

Fra : Kurt Lund

Dato : 27-02-05 13:19

> [...]
> også udkommer, så WW2 shooters er slet ikke blevet forældet og det er sgu

Ja, jeg glæder mig også meget til dem,
men en ny Medal of Honor ? den har jeg ikke hørt om
fotæl.

Kurt

Fra : Mikael Schøler

Dato : 27-02-05 16:20

Kurt Lund wrote:

> Ja, jeg glæder mig også meget til dem,
> men en ny Medal of Honor ? den har jeg ikke hørt om
> fotæl.
>
> Kurt

Den er også ret så ukendt for mig.. ?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 27-02-05 16:24

Mikael Schøler wrote:

> Den er også ret så ukendt for mig.. ?
Det må være Dogs of War som kommer til Konsollerne, der bliver tænkt på..

http://www.tothegame.com/game.asp?id=3664

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 27-02-05 17:53

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> writes:
> Desværre er BF2 jo blevet udsat til juni måned hvor det nye Medal of Honor
> også udkommer, så WW2 shooters er slet ikke blevet forældet og det er sgu
> dejligt hehe.

Nu er der jo altså ikke meget WW2 over BF2.
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : Silver

Dato : 27-02-05 20:20

> Nu er der jo altså ikke meget WW2 over BF2.

Hehe nej sorry, det var i henhold til det med Medal of honor jeg nævnte det,
og Mikael har ret i at det er til konsollerne, og DET havde jeg desværre
overset :S, sniff.....

Men BiA kommer helt sikkert til at få mig til at savle godt og grundigt
hehe.

Mvh
Silver.

Fra : Vega

Dato : 27-02-05 21:15

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> overset :S, sniff.....
>
> Men BiA kommer helt sikkert til at få mig til at savle godt og grundigt

Jeg er enig Silver, BiA ser lækkert ud. ;- )

Mvh. Vega.

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-02-05 22:23

Vega wrote:

> Jeg er enig Silver, BiA ser lækkert ud. ;- )

Me too. Hvis i ikke allerede har gjort det, så prøv at læse det her
interview:

http://www.shacknews.com/extras/interviews/012605_bia_1.x

Multiplayerdelen lyder også interessant...bliver spændende at se.

Fra : Silver

Dato : 28-02-05 02:47

> Me too. Hvis i ikke allerede har gjort det, så prøv at læse det her
> interview:
>
> http://www.shacknews.com/extras/interviews/012605_bia_1.x

Kanon artikel, især det her :

So, when your team attacks St. Come-du-Mont or Carentan, you're actually in
the real place. You can compare the game to real maps and see that
everything lines up. You can google photographs from the era and see that
things are the same. You can go to Normandy today and recognize the
buildings from the game that are still standing after 60 years.

Det er en af de ting som jeg ser vildt frem til, at vide at der hvor du
befinder dig ser komplet ud som det gjorde dengang, det giver et helt nyt
aspekt af spillet og en følelse af dejavu, selvom man aldrig har været der!,
det næste man skulle kunne vælge var at spille spillet i sort og hvid, det
er jo ligesom hvad man kender til WW2 i form af alle de dokumentar film og
lign der er udkommet, vi er opfostret med at World War 2 blev udkæmpet i
sort og hvid! hehe.

Mvh

Silver.

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-02-05 09:38

Silver wrote:
> Kanon artikel, især det her :

Jep, lyder fedt Jeg er også spændt på hvordan multiplayerdelen kommer
til at fungere i praksis:

Brothers in Arms on-line is a total innovation - really quite scary for us.
The game is squad versus squad - a battle of wits as much as a battle of
skill. Every human in the game has AI controlled allies under their command.
This makes a very interesting game play where you are using your team to do
things like wait in ambush for the enemy to plow into them so you can jump
out from the side and surprise them. Or you can use them to rush a flank
after you discover and distract an enemy from the front. There are so many
clever tactics that can be used with this system and, as far as I know, it's
the first time anyone has ever had this kind of thing in a game like this.
Try to imagine playing an FPS on-line, but also having an RTS-like command
ring with RTS like characters you can command through the map. Crazy, huh?

Also - we find it's really tough to differentiate which characters are human
and which characters are AI. That says a lot. Amazingly, the tip off for me
is that usually the human characters are the ones who appear to be acting
more stupid :)

Fra : Mads

Dato : 28-02-05 09:53

On Mon, 28 Feb 2005 02:47:16 +0100, "Silver"
<dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>lign der er udkommet, vi er opfostret med at World War 2 blev udkæmpet i

Afhængigt af dit grafikkort, kunne det da sagtens lade sig gøre
allerede nu. Kører du med et Radeon kort, har du under 3D nogen
SmartShader effekter og her kan du vælge "Black & White".
Om Nvidia kort har en tilsvarende indstilling ved jeg ikke.

mvh Mads

Fra : Silver

Dato : 01-03-05 02:59

> [...]
> SmartShader effekter og her kan du vælge "Black & White".
> Om Nvidia kort har en tilsvarende indstilling ved jeg ikke.

DET skal helt sikkert testes!! for jeg ejer et Sapphire Radeon 9700 Pro
kort, så tak for det råd!! :D, først spille det i farver for at få hele
oplevelsen, og så prøve det i sort hvid bagefter hehe.

Takker!

Og til dig Per Nielsen, ja det multiplayer lyder for vildt, for ikke nok med
at man skal kunne holde styr på hvad ens menneske modspillere gør, nu skal
man osse være oppe på stikkerne over hvad hans taktik er, da man så kan
blive overrumplet bagfra af hans AI spillere, det lyder rigtig fedt, men
tror så tilgengæld osse at der kommer en hel del patches til at optimere den
slags multiplayer, men det kan vi vel leve med :D

Mvh
Silver.

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-03-05 09:13

Silver wrote:
> men tror så tilgengæld osse at der kommer en hel
> del patches til at optimere den slags multiplayer, men det kan vi vel
> leve med :D

Jo da, hvis det forøger mulighederne og spilleglæden for alle Ikke noget
med "mods" der giver mulighed for cheats, så er jeg smuttet igen.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 01-03-05 18:33

> [...]
> den
> slags multiplayer, men det kan vi vel leve med :D

Så længe det ikke er fuckin' MMORPG.

Fra : Silver

Dato : 01-03-05 21:51

> Så længe det ikke er fuckin' MMORPG.

HAHAHAHA!

Silver rolls the dice, it show 7 and 22, Silver is now able to move behind
enemy tank and cast Minelaying abillity.

Tank Blows....what do you want to do now?

Silver writes, Go East.

Silver goes.....

hehehe

Mvh
Silver.

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-03-05 17:25

Her er lidt mere om multiplayerdelen:

Brothers In Ams Multiplayer Q&A:

http://www.shacknews.com/extras/interviews/030205_bia.x

Fra : Michael

Dato : 27-02-05 17:52

WW2 shooter spil er de fedeste pc spil, så jeg glæder mig til Brothers in
Arms: Road to Hill 3.

Michael