Crocodile dundee
Fra : simris.

Dato : 26-02-05 23:45

Hej Gruppe !!!

Efter at have set den gode gamle Crocodile dundee her i aften (lørdag),
hørte jeg en sang/nummer som jeg er helt vild med , fra de gode gamle
firsere.....

Nummeret bliver spillet ,der hvor Mick dundee er inviteret med til en trendy
firser reception, og bla møder en kvinde , som han er i tvivl om er en
kvinde og tager hende i skridtet......

Håber en musik og film kyndig kan hjælpe....

Mvh
Allan.

Fra : Jette

Dato : 27-02-05 00:00

simris. <info@fishnboat.dk> wrote:
> [...]
> trendy firser reception, og bla møder en kvinde , som han er i tvivl
> om er en kvinde og tager hende i skridtet......

På amazon.com kan man lytte til uddrag af numrene fra soundtracket
http://tinyurl.com/6lofh

Mvh
Jette

Fra : Martin K. R.

Dato : 27-02-05 00:03

"simris." <info@fishnboat.dk> wrote in message
> [...]
> en kvinde og tager hende i skridtet......
>
> Håber en musik og film kyndig kan hjælpe....

Mental as Anything: "Live it Up"

Martin

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 27-02-05 00:23

Martin K. R. skrev i en meddelelse...

> Mental as Anything: "Live it Up"

Æv, du var hurtigere end mig - meget hurtigere. Det er åbenbart det man får
ud af at lave alt muligt andet på computeren end at læse nyhedsgrupper

Men bortset fra det, så er det et af mine yndlingsnumre fra 80'erne - og med
en ret morsom musikvideo der ofte kan fanges på VH1 i deres 80'er
programmer.

Mental as Anything er for resten australiere - ret morsomt at de så bliver
spillet til en fest i Amerika hvor en ensom Australier deltager

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : simris.

Dato : 27-02-05 00:38

Hej Martin !!!

STOR stjerne til dig !!!

Tak for det....skal skynde mig og finde det nummer, og så mindes de første
skolefester, og sommeren der altid var varm og lang dengang....snøft !!

mvh
Allan.

Fra : Søren Rohde

Dato : 27-02-05 11:57

"simris." <info@fishnboat.dk> skrev i en meddelelse

> og sommeren der altid var varm og lang dengang....snøft !!

Ja nu du siger det, der var mere sommer i firserne...

/ Rohde