Det kan betale sig at samle dyr.
Fra : Lady

Dato : 26-02-05 16:09

Jeg har lige fået kastreret mine 2 handjævle til en ret fordelagtig pris.

Jeg havde samlet 2 hankatte mere (mine forældres og en kammerats). Altså i
alt 4 katte.

Så ringede jeg til dyrlægen og spurgte, om de ikke gav rabat, når der nu var
flere.
Jo jo. Vi kunne få dem alle ordnet for 1875 kr. Dvs 468,75 pr. stk.
Normalprisen er hos dyrlægen 775.

De 3 af dem skulle også øretatoveres, som normalt koster 147,5 pr. stk i
forbindelse med neutralisering.
Jeg fik alle 3 for 276 kr. Altså 92 kr. stk.

I alt en samlet pris på 2151 mod de normale 3542,5.
Altså 1391,5 sparet!

Jeg skal lige sige, at kattene overnattede hos dyrlægen uden ekstra pris, og
den ene blev også redt igennem - han døjer med hårknuder.

Ergo. Ring til dyrlægen og forhør jer, om prisen ændrer sig ved flere katte.
Er dette tilfældet er der ikke andet for end at "støve" flere katte op:)

Mvh. T. Jakobsen

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-05 16:29

"Lady" <ladycatwoman@fjernhotmail.com> skrev i en meddelelse

> I alt en samlet pris på 2151 mod de normale 3542,5.
> Altså 1391,5 sparet!

Ja , det var meget billigt.
Vi havde 3 hunkatte og en hankat afsted i september sidste år.
Vi gav 3000 kr. for neutraliseringerne og 700 kr. ekstra for
øretatoveringerne.

Da hunkatte koster ca. 1200 kr. pr. kat normalt, har vi også sparet noget,
selvom 3700 kr. altså er mange penge her i huset.
Den ene hunkats sår sprang op dagen efter og den blev selvfølgelig lappet
sammen igen uden merpris.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 26-02-05 17:46

Buffy wrote:

> [...]
> selvom 3700 kr. altså er mange penge her i huset.
> Den ene hunkats sår sprang op dagen efter og den blev selvfølgelig lappet

Vi har også fået rabat, når flere katte ad gangen skulle derhen. Vi
kommer allerhelst til Øster Jølby på Gylleøen (Mors), fordi de lader til
at holde af dyrene og behandler dem godt.

Og så vil jeg lige gøre opmærksom på, at det heldigvis koster knap så
meget her ovre i det vilde vesten.

Bjarne

Fra : Gainsbourg

Dato : 28-02-05 14:31

Hvilken dyrlæge var det hos? Bare normalpriserne lyder meget billlige i
forhold til det vi er vant til...

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Lady

Dato : 28-02-05 19:56

"Gainsbourg" <isl41688@TORSTENimage.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken dyrlæge var det hos? Bare normalpriserne lyder meget billlige i
> forhold til det vi er vant til...
>
> Med venlig hilsen
> Gainsbourg

Det var Dyrlægerne Lendum 9900 Frederikshavn.

Meget søde rare og professionelle dyrlæger - kun kvinder for øvrigt.
De har et meget godt ry - har faktisk aldrig hørt et ondt ord om dem.

Mvh. T. Jakobsen

Fra : Gainsbourg

Dato : 28-02-05 23:33

9900 Frederikshavn? Ja de lyder jo gode - men det er desværre nok lige
lovlig langt at køre for at komme til dyrlæge, når man bor i Købnehavn *lol*

Er der nogen der kan anbefale nogen der både er gode og rimelige i prisen i
Københavnsområdet?