Hvem har lavet ...
Fra : Peter Theglev

Dato : 26-02-05 10:37

Det er sikkert stavet helt galt, men jeg prøver:
"A E A E I owe you, you - a sometimes(?) looove"

Totalt 80'er med en fed synth-intro.

Jeg har prøvet at Google, men det staves åbenbart ikke sådan, eller også
siger sangerinden noget helt andet (hvilket slet ikke er usandsynligt!)

Anyone?

/Peter

Fra : Pipeline

Dato : 26-02-05 10:48

"Peter Theglev" <ihatespam@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det er sikkert stavet helt galt, men jeg prøver:
> "A E A E I owe you, you - a sometimes(?) looove"

Du har fat i noget af det rigtige. "A E A E I O U"

> Totalt 80'er med en fed synth-intro.

Korrekt

> Jeg har prøvet at Google, men det staves åbenbart ikke sådan, eller også
> siger sangerinden noget helt andet (hvilket slet ikke er usandsynligt!)
>
> Anyone?

Sangen hedder I.O.U. og er med Freez.
Den ligger bla. på opsamlingen 'Forever Young - Just Can't Get Enough 2'
MVH
Pipeline

Fra : Pipeline

Dato : 26-02-05 10:51

Og for lige at få den helt på plads, så synger de:
"A-E-A-E-I-O-U-U-I sometimes cry"

Fra : Peter Theglev

Dato : 26-02-05 10:54

Pipeline wrote:
> Og for lige at få den helt på plads, så synger de:
> "A-E-A-E-I-O-U-U-I sometimes cry"

Sådan skal det være! Tak for hurtigt svar.

Venligst
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 01:01

> Og for lige at få den helt på plads, så synger de:
> "A-E-A-E-I-O-U-U-I sometimes cry"

Og det bedste af det hele, her er videoen.

http://www.kimila.dk/freeez.wmv

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Pipeline

Dato : 27-02-05 01:44

"Kim Michael Larsen" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse
> Og det bedste af det hele, her er videoen.
>
> http://www.kimila.dk/freeez.wmv

Så må det værste være, at jeg troede at det var en kvinde der sang?
Men sjovt at se han står med en Roland SH-101. Sådan en har jeg stående lige
ved siden af mig.
MVH
Pipeline