Gmail
Fra : Franz Berliner

Dato : 26-02-05 10:35

Hejsa

Er der nogle her i gruppen der ligger inde med en Gmail invitation de
gerne vil af med? Jeg kunne godt tænke mig at prøve det.

Fra : Christer Holte

Dato : 26-02-05 11:23

"Franz Berliner" <stuff@NOSPAMkampp.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogle her i gruppen der ligger inde med en Gmail invitation de
> gerne vil af med? Jeg kunne godt tænke mig at prøve det.

Gå ind på http://isnoop.net/gmail/ . Her indtaster man sin nuværende email,
og får tilsendt en invitaion 2 min. efter. De har på nuværende tidspunkt
335.893 invitationer liggende... så der skulle vist vær nok til alle

Hilsen Christer

Fra : Jonas Voss

Dato : 26-02-05 11:29

In dk.edb.mac, Franz Berliner <stuff@nospamkampp.dk> wrote:

> Er der nogle her i gruppen der ligger inde med en Gmail invitation de
> gerne vil af med? Jeg kunne godt tænke mig at prøve det.

Der er en på vej til dig nu.

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

   "Only by counting could humans demonstrate
   their independence of computers."

Fra : Franz Berliner

Dato : 26-02-05 14:55

Jonas Voss wrote:

> Der er en på vej til dig nu.

Perfekt, mange tak

--
Mvh. Franz - http://www.berliner.dk

Fra : Mikkel Westh

Dato : 26-02-05 22:39

"Jonas Voss" <voss@null.dk> wrote in message

> Der er en på vej til dig nu.

OT: Er jeg den eneste, som bliver ved med at modtage invites fra Google? Når
jeg sender en invitationer til folk får jeg at vide, at jeg fx har 49
invitationer tilbage, men kort efter går den op på 50 igen. Lidt mærkeligt,
men gør mig ikke så meget.

Mvh. Mikkel

Fra : Jonas Voss

Dato : 27-02-05 03:23

In dk.edb.mac, Mikkel Westh <mikkelwesth@hotmail.com> wrote:

> [...]
> jeg fx har 49 invitationer tilbage, men kort efter går den op på 50
> igen. Lidt mærkeligt, men gør mig ikke så meget.

Du er ikke den eneste.

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

Ave atque vale

Fra : Christian Bech

Dato : 28-02-05 08:53

In article <qgn7f2-75b.ln1@zaphod.verture.net>,
voss@null.dk (Jonas Voss) wrote:

> Du er ikke den eneste.

De har lige åbnet op for, at alle der har meldt sig som interesserede i
en adresse kan få en, så de vil nok gerne have de udbredt nu.