Colin McRae rar problemer
Fra : Jens Lundtofte

Dato : 26-02-05 09:55

Hejsa
Mit Colin McRae 2005 reagerer meget langsomt på mit
Logitech Wingman Formula GP. Jeg har været inde og
lave ændringer i alle de indstillinger jeg har kunnet finde,
men lige lidt hjælper det. Omkring midterstilling og omkring
et drej på 10 til 25 grader sker der ingen ting. Kan dette
rat ikke sammen med Colin McRae 2005.
Virker ok med Colin McRae 2.0
Hilsen Jens

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 26-02-05 10:05

Fra : Peter

Dato : 26-02-05 14:30

Jeg har præcis samme problem, med Logitech Wingman Formula GP og McRae
2005, så jeg vil også være yderst interesseret i at høre om der er
nogle der evt. har en løsning på problemet.

Det nærmeste jeg er kommet en løsning er at sætte udslaget på
rattet ned (de to yderste streger i setup), til ca. halvdelen.

Mvh
Peter

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 04-03-05 20:59

"Peter" <pbm77@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Peter

Så ser det ud til jeg har fået løst problemet, jeg hentede
den nyeste driver hos Logitech. Hvorfor jeg ikke tidligere
har tjekket om der var en nyere driver ved jeg ikke
/Jens

Fra : Peter

Dato : 05-03-05 02:06

> [...]
> den nyeste driver hos Logitech. Hvorfor jeg ikke tidligere
> har tjekket om der var en nyere driver ved jeg ikke

Hej Jens

Takker mange gange for tilbagemeldingen. Jeg havde ellers opgivet spillet,
men nu virker det perfekt

Mvh
Peter