SE P900 Kalenderpgr ??
Fra : Michael

Dato : 25-02-05 23:50

Hej alle sammen
Er der mogle af jer som kender et kalenderpgr. til en P900
og som er til at finde ud af så ville jeg blive en lykkeligere mand, jeg har
både kabel og bluetooth

Med venlig hilsen

Michael

Fra : Anders

Dato : 28-02-05 00:55

Er standard-kalender ikke tilstrækkelig? , hvis nej - hvorfor? (spørger af
interesse)

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-02-05 22:22

"Michael" <FJERNtil@ghita-michael.dk> skrev....

> Er der mogle af jer som kender et kalenderpgr. til en P900
> og som er til at finde ud af så ville jeg blive en lykkeligere
> mand,

Måske en god idé at fortælle lidt om hvad du forventer af sådan et
kalenderprogram.

Fra : Michael

Dato : 28-02-05 19:52

Hej Kent

Jeg har måske formuleret mig lidt forkert det jeg ønsker mig et program som
jeg kan synkronosere med min pc så det bliver lettere at taste nye aftaler
ind i min tlf

Hilsen Michael

Fra : Anders

Dato : 28-02-05 21:37

Jeg har selv en Symbian tlf. (har faktisk også en p900 pt. - men en anden
historie)

På sonyericsson.dk kan du hente software til mobilen, så kan du tilføje
aftaler fra Outlook, Lotus etc. direkte ind i mobilen
ved synkronisering - det følger også med på de cdér du har fået med mobilen.

Hvad der ellers er af programmer til styring af synk. ved jeg ikke -
umiddelbart tror jeg ikke det er mange.

mvh.
Anders

Fra : Michael

Dato : 01-03-05 19:42

Hej Anders
Jeg har synkroniseret med outlook men den vil ikke gøre det med kalenderen
kun med min telefonbog så det var derfor at jeg tænke at der måske var et
lettere program til kalenderen

Michael