7-kabale
Fra : Wagner

Dato : 25-02-05 22:11

Er der nogen der ved hvor man kan downloade kort og kabalespil ala 7-kabalen
og de andre spil der som regel følger med windows.
På forhånd tak for hjælpen.
vh
Wagner

Fra : Brian Hansen

Dato : 25-02-05 23:36

Wagner wrote:

> Er der nogen der ved hvor man kan downloade kort og kabalespil ala 7-kabalen

http://www.tnpsc.com/ssaver/morefree.htm

Dette er godt nok v. 4.20, bruger selv v. 4.41, men den kan jeg umiddelbart ikke finde

200-300 forskellige fordelt på henholdvis kabaler, både one-deck og two deck,
Memory, Puzzle, Poker osv. samt Mahjongg, som jeg selv har meget fornøjelse af.

Sidst men ikke mindst, gratis...

Prøv det...

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : MAT

Dato : 02-03-05 22:04

> [...]
> deck,
> Memory, Puzzle, Poker osv. samt Mahjongg, som jeg selv har meget

- og gratis fordi du også får lidt spy-ware med - med det er også gratis!

Venligst

Fra : Peter T.

Dato : 02-03-05 23:51

Wagner leverede følgende historie fra de varme lande:

> Er der nogen der ved hvor man kan downloade kort og kabalespil ala
> 7-kabalen og de andre spil der som regel følger med windows.

Kig på dette lille spil -> <home19.inet.tele.dk/jodle/solitaire.zip> (728
KB). Der skulle være nok kabaler til de næste par år og det er et. jeg har
brugt flittigt siden jeg fik det på en diskette for 12-13 år siden. :)

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 04-03-05 21:39

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message
> [...]
har
> brugt flittigt siden jeg fik det på en diskette for 12-13 år siden. :)

Oooh, udmærket pakke.
Bare nysgerrig, hvad for et af spillene er det du blev hooket på? Jeg kan
ikke rigtigt finde rundt i forvirringen...

Fra : Peter T.

Dato : 05-03-05 11:23

C. H. Engelbrecht leverede følgende historie fra de varme lande:

> Oooh, udmærket pakke.
> Bare nysgerrig, hvad for et af spillene er det du blev hooket på? Jeg
> kan ikke rigtigt finde rundt i forvirringen...

Black Widow-kabalen er nok det mest spillede hos mig. Måske fordi det også
kræver lidt hjerne, snilde og strategisk sans udover held med de rigtige
kort.