feliway
Fra : Nuser

Dato : 25-02-05 14:05

Nu har jeg i flere indlæg læst om et beroligende meddel ved navn feliway.
Hvor kan man købe det ??

Hilsen Nuser

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 25-02-05 14:35

> Nuser skrev:
> Nu har jeg i flere indlæg læst om et beroligende meddel ved navn feliway.
> Hvor kan man købe det ??
>
> Hilsen Nuser
>
> Dyrlægen og apoteket har det,det ved jeg,om andre også har ved jeg
ikke,men det er der sikkert andre der ved!!

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 25-02-05 15:52

In article <421f2293$0$1030$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Nuser
<tortieFJERNDETTE@ofir.dk> wrote:

> Nu har jeg i flere indlæg læst om et beroligende meddel ved navn feliway.
> Hvor kan man købe det ??
>
> Hilsen Nuser

Du kan også købe det på nettet flere steder - f.eks. netdyredoktor.dk
http://makeashorterlink.com/?I51812576

For en sikkerheds skyld - det er ikke et beroligende middel, altså
medicin. Det er et duftstof, der bl.a. virker beroligende på katten,
fordi det får den til at føle sig hjemme og tryg
Af dovenskab lægger jeg lige et link til min hjemmeside i stedet
for at skrive hele smøren igen..

http://siamis.com/Helse/omfeliwayogfelifriend.html

--
Knus fra Ann R

Fra : V. Hansen

Dato : 25-02-05 19:58

"...
> Nu har jeg i flere indlæg læst om et beroligende meddel ved navn feliway.
> Hvor kan man købe det ??

> http://www.anivet.dk

Der har jeg lige købt noget, prisen er 268,75 kr og de sender det hurtigt,
2-3 dage.

Kattene er roligere her men den store forbrødring lader stadigvæk vente på
sig.

mvh
Vibeke

Fra : CC

Dato : 25-02-05 21:26

"Nuser" <tortieFJERNDETTE@ofir.dk> wrote in message
> Nu har jeg i flere indlæg læst om et beroligende meddel ved navn feliway.
> Hvor kan man købe det ??
>
> Hilsen Nuser

Har netop købt en ordentlig portion her:

www.premiumtierfuttermittel.de

Fin service, hurtig levering og ikke mindst noget billigere priser.

hilsen
Claus

Fra : V. Hansen

Dato : 25-02-05 22:17

> Har netop købt en ordentlig portion her:
>
> www.premiumtierfuttermittel.de
>
> Fin service, hurtig levering og ikke mindst noget billigere priser.

Det er 100kr mindre end jeg gav, er der så porto oveni ?

mvh
Vibeke

Fra : CC

Dato : 28-02-05 17:38

"V. Hansen" <vibsenhansen@get2net.dk> wrote in message

> Det er 100kr mindre end jeg gav, er der så porto oveni ?
>
> mvh
> Vibeke

Forsendelse beløb sig til 8,50 EUR.

hilsen
Claus

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 26-02-05 07:46

CC wrote:

> Har netop købt en ordentlig portion her:
>
> www.premiumtierfuttermittel.de
>
> Fin service, hurtig levering og ikke mindst noget billigere priser.
>
> hilsen
> Claus

Men noget dyrere forsendelse?

Bjarne