Problemer med Firefox 1.0.1 (til artikel)
Fra : LarsK

Dato : 25-02-05 10:09

Hej

Jeg er i praktik på ComON, og har netop installeret Firefox 1.0.1. Men
jeg kan ikke få den til at starte. Den ligger sig bare i
proces-oversigten (CTRL+ALT+DEL) men starter ikke op.

Er der nogen derude, der har det samme problem? For så kunne det da
godt blive stof til en artikel hos os.

Mvh Lars Jensen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-02-05 10:28

LarsK skrev:

> Jeg er i praktik på ComON, og har netop installeret Firefox 1.0.1. Men
> jeg kan ikke få den til at starte. Den ligger sig bare i
> proces-oversigten (CTRL+ALT+DEL) men starter ikke op.

Det virker fint herfra (Windows 2000). Har du haft Firefox (evt. bare
downloadmanageren) kørende mens du installerede den nye version?

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : larsk@mail.djh.dk

Dato : 25-02-05 10:40

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

Men

> Det virker fint herfra (Windows 2000). Har du haft Firefox (evt. bare
> downloadmanageren) kørende mens du installerede den nye version?

Nope, der kørte ingen Mozilla-programmer. Og selvom jeg prøver at
afinstallere Firefox-browseren og installere 1.0.1 laver den stadig
brok. Og hvis jeg prøver at installere 1.0, som fungerede perfekt
førhen, gider den heller ikke starte.

mvh Lars

Fra : Henrik Gemal

Dato : 25-02-05 11:28

prøv at starte den i safe-mode eller lave en ny profile

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Mozilla Blog with news, devinfo, links, etc:
http://gemal.dk

Fra : Lars Jensen

Dato : 25-02-05 11:43

Den vil heller ikke starte i Safe Mode, og jeg kan ikke få adgang til
profile manager'en

mvh Lars

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-02-05 11:41

larsk@mail.djh.dk skrev:

> Nope, der kørte ingen Mozilla-programmer. Og selvom jeg prøver at
> afinstallere Firefox-browseren og installere 1.0.1 laver den stadig
> brok.

Prøv at lave en ny profil (find og omdøb den gamle).

Har du mange udvidelser eller temaer installeret?

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : reg

Dato : 25-02-05 11:46

LarsK wrote:
> Hej
>
> Jeg er i praktik på ComON, og har netop installeret Firefox 1.0.1. Men
> jeg kan ikke få den til at starte. Den ligger sig bare i
> proces-oversigten (CTRL+ALT+DEL) men starter ikke op.

Har du afsluttet den i proces-oversigten? Hvis ikke så gør det. Start så.

--
reg

Fra : Nuno Alexandre

Dato : 26-02-05 01:16

On Fri, 2005-02-25 at 11:45 +0100, reg wrote:
> [...]

virker fint here... men jeg bruger jo også linux :)

--
nuno alexandre
D4C91A22

Fra : Lars Jensen

Dato : 28-02-05 11:42

Hej igen

Så fik jeg det løst. Efter gentagne systemgendannelser endte jeg med at
oprette en ny profil fra Mozilla, hvorefter jeg afinstallerede Firefox
og slettede program-mapperne og profilmappen fra Firefox (fra "documents
and settings") og installerede igen, og nu virker det med 1.0.1.

tak for hjælpen allesammen

mvh Lars Jensen