Vild rede
Fra : Towli

Dato : 25-05-01 10:31

Hej der

Hver gang jeg får den åndsvage ide at skifte til andre adsl-udbydere end CC
har jeg læst et indlæg her i gruppen der afholder mig fra det.
Nu er den fandme gal igen. Hvorfor er det lige at jeg ikke siger mine
get2net isdn og cc adsl abonnementer op og skifter til det nye tilbud fra
tele dk., der for i alt 25,- xtra om måneden giver mig 512/128.

Tak for et svar (lol)!

/T

Fra : Morten B

Dato : 25-05-01 12:39

"Towli" <towlist@hotmail.com> wrote in message
<snip>
> Nu er den fandme gal igen. Hvorfor er det lige at jeg ikke siger mine
> get2net isdn og cc adsl abonnementer op og skifter til det nye tilbud fra
> tele dk., der for i alt 25,- xtra om måneden giver mig 512/128.

Jeg har udelukkende posetive erfaringer med min Netexpres forbindelse som
jeg har haft siden september.
Om det vil køre bedre end den forbindelse du har nu kan jeg naturligvis ikke
love.
Hvis du er utilfreds er det vel ganske naturligt at skifte.

/Morten