Up-date på Oscar...
Fra : AEK

Dato : 24-02-05 13:30

Hejsa.

Fedeberg ( eller rettere en slanket Oscar ) har det kanon godt.
Han var SÅ syg, at jeg vidste hverken ind eller ud tilsidst......

Han kom hjem fra endt hotelophold hos dyrlægen. Han havde det rimeligt....
Men efter en lille uge, ville han hverken spise og drikke igen.
Han havde i sygdomsforløbet kastet op flere gange ( vand / skum ) - men det
ændrede sig nu til mørkt vand.

Fat i dyrlægen igen. Han fik straks ordineret Antepsin, da det det mørke
opkast kunne tyde på noget ved mavesækken ( og røntgen havde vist, at
mavesækken var irriteret ).
Efter ca. 1½ døgn på ovenstående middel, så skete der noget med ham.....
Opkast ophørte, og han har ikke kastet op siden. Stille og roligt kom der
energi og livslyst i herren igen

Han fik Antepsin i 1 uge.
Oscar har altid haft tendens til at æde for meget på engang, for derefter at
brække det op - det har han ikke gjort siden
Det er nu 3 uger, at han har været frisk & fræk - så min dreng kører med
klatten , og jeg er SÅ lykkelig.
Han driller tøserne og hygger med fræs.

Han er sq en hyggelig fætter : Da jeg kom fra arbejde i dag , og havde sat
mig ved comperen, fandt Oscar & Soffi deres sædvanlige pladser her.
Soffi på en hylde i comperbordet og Oscar på en stol ved siden af mig.
Soffi kom med et par små hviiin for at få mere opmærksomhed. Det virkede, og
hun fik nus.
Oscar lå og kiggede tænksomt......Så kom der et par " små bjæf " fra ham,
som ville han sige : Det der kan jeg sq også sige, hvis det giver nus.....
Og det gav bonus

Oscar hyler, hviner, fiser rundt med høj hale og tror selv, at han er Guds
gave til mig - og så må jeg vel også være Guds gave til ham *LOL*.

Hilsen,
Anya & Oscar ( tidligere Fedeberg, som har tabt sig efter sygdom, meeeen
afgjort arbejder på at blive rund igen ).

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

Fra : Denise

Dato : 24-02-05 13:54

Hej Anya
Åh hvor er det godt, at han har det fint igen. Det var en ordentlig
forskrækkelse I fik jer dér.

--
Hilsen Denise

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 24-02-05 14:44

Hej Anya,

Det var dejligt at høre, at det går så godt med Oscar. Godt det ikke var
nyren, det var galt med alligevel, for det ville altså ha' været noget
skidt

Han lyder jo som om han igen er dejlig frisk og fræk, ligesom sådan en
skal være

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 26-02-05 09:25

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in

> Oscar hyler, hviner, fiser rundt med høj hale og tror selv, at han
> er Guds gave til mig - og så må jeg vel også være Guds gave
> til ham *LOL*.

elvfølgeligt er han da det

Dejligt at han kom sig og er blevet gode gamle Oscar igen.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.