Refresh med target blank
Fra : Ukendt

Dato : 24-02-05 13:37

Hej alle sammen

Jeg sidder og lurer på en måde at lave en Meta Tag med en refresh content
som også har target=_blank

Altså noget i stil med:

<META HTTP-EQUIV="refresh" content="5; url=http://www......dk"
Target=_blank>

Som altså ikke virker.

Jeg vil for alt i verden undgå at bruge JS.

Kan i hjælpe mig med det - eller noget lign. som ikke bruger JS?

Hilsen

Jung

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-02-05 13:46

Jung skrev:

> Jeg sidder og lurer på en måde at lave en Meta Tag med en refresh content
> som også har target=_blank

Det kan du ikke. Et refresh går på det aktuelle dokument i det aktuelle
vindue - du kan ikke hoppe ud af rammen.

> Jeg vil for alt i verden undgå at bruge JS.

Så kan du opnå det du ønsker. Lav et link til samme side med
target=_blank og lad brugeren selv åbne den nye side.

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-05 14:05

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Så kan du opnå det du ønsker. Lav et link til samme side med
> target=_blank og lad brugeren selv åbne den nye side.

jamen jeg kan skam godt finde ud af at lave et link - men tak alligevel