Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Extra blitz til Canon G1
Fra : John Friis Løndal

Dato : 25-05-01 09:20

Findes der nogle med erfaring i forbindelse med extern blitz til Canon
G1, jeg finder der interne blitz lidt for svag.

Fra : "Hans Chr. Sørensen"

Dato : 25-05-01 10:21

Du kan bruge Canon Speedlite 380EX, 420EX eller 550EX med ledetal 38, 42, 55 alr efter hvor kraftig blitz du har behov for.

Med venlig hilsen
Hans Chr. Sørensen

homepage: http://www.tune.dk/hcs
homepage: http://hcstune.subnet.dk (Billedsiden)

Fra : J@N

Dato : 28-05-01 08:40

Jeg har en Canon blitz EX380 og det fungerer fint sammen med Canon G1.
Har også investeret i en Off-shoe forlænderledning, der giver mulighed for
at placere blitzen væk fra kameraet.
Det er også muligt at regulere blitz'ens styrke, ligesom du kan med den
interne blitz.

Jan