World of Warcraft er det værd at spille ?
Fra : John Doe

Dato : 24-02-05 00:13

Er det virkelig værd at spille ?. Jeg har hørt meget om disse massive
multiplayer spil, men jeg ved ikke helt om det værd at prøve. Jeg har også
hørt at World of Warcraft mest er 15-25 årige som bruger deres tid på det.
Ellers skal man blot holde sig til de mere seriøs spil?.

John

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 24-02-05 00:21

> [...]
> hørt at World of Warcraft mest er 15-25 årige som bruger deres tid på det.
> Ellers skal man blot holde sig til de mere seriøs spil?.

Alle de massive multiplayer spil er jo netop pisse-seriøse... Og det er
derfor mange folk har valgt at betale de, ifølge mig, uhyrlige summe det
koster at spille.
Men mange af spillene er pisse-fede og nok prisen værd på nogle punkter (det
er ihvertfald hvad bekendte siger)

Fra : John Doe

Dato : 24-02-05 01:08

Sagen er blot er at jeg skal tilbage og arbejde på en olieplatform. Normal
er man sted i 3 uger og så har man fri i 2 uger. Men jeg skal bare have
tiden til at gå når jeg ikke arbejder så jeg har tænkt over at købe World of
Warcraft, da vi har en meget kraftigt forbindelse til fastlandet. Jeg har
spillet Warcraft 3, Command & Conquer Generals, Blitzkrieg, Battlefield 1942
og de ved at være lidt kedeligt. Jeg har allerede købt Half-life 2 og der er
Counterstrike 2 med også. Så det udmærket, da jeg gerne vil have et
skydespil, et rollespil og et skrivebords general spil. Håber lidt på at Act
of War snart kommer i butikkerne. Men hvis du mener at det er værd at
spille, så tror jeg at jeg køber det. Har i det mindste mange timer at bruge
på spil da man ikke kan hygge sig med kærste og jeg gider hellere ikke se
film hele dagen.

John

Fra : Frandsen

Dato : 24-02-05 12:50

"John Doe" <skodfisk@fiske.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har i det mindste mange timer at bruge
> på spil da man ikke kan hygge sig med kærste og jeg gider hellere ikke se

Så er et online spil lige dig. Man kan bruge rigtig mange timer på disse
spil. Har ikke spillet WoW, men det er i hvert fald ikke det dårligste der
findes.

Fra : Ding-Dong

Dato : 24-02-05 14:28

John Doe skrev i en meddelelse
> Er det virkelig værd at spille ?.
Ja det synes jeg bestemt det er.

> Jeg har også hørt at World of Warcraft mest er 15-25 årige som bruger
> deres tid på det.
Jeg tror bestemt at der er repræsentanter i alle aldersgrupper....det er min
klare fornemmelse.

> Ellers skal man blot holde sig til de mere seriøs spil?.
WOW er skam seriøst:c)

Søren Kjeldsen har skrevet i et andet svar at det er et dyrt spil, og det
kan han have ret i, men det afhænger jo helt af hvordan man ser på det.
Tag nu f.eks. en biograftur, der giver man ca. kr. 100,- for ca. 3 timers
underholdning.
For nogenlunde samme kroner/øre kan du spille 24/7 i en måned, dog ikke
fredag fra 0700 - 1100 da de skal vedligeholde deres servere, det er jo en
væsentlig billigere pris pr. time underholdning i forhold til bifturen:c)
I øvrigt er den første måned betalt når man køber spillet.
Jeg vil i øvrigt anbefale en PVP-server - raids er så hygsomme:c))
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Mathias Christensen

Dato : 24-02-05 19:19

Hej

Hvis du beslutter dig for at købe det, har jeg et helt nyt liggende. Den er
endnu ikke registreret, så du får som sagt 1 måned gratis. Jeg sælger den
for 250 kr. + porto.

--
Venlig hilsen
Mathias Christensen

Fra : John Doe

Dato : 24-02-05 21:34

Det er for sent, jeg har allerede købt mit kopi. Jeg fik fik World of
Warcraft, Dawn of War og Vampire Bloodlines til 849,- hos Megastore. Det
synes jeg er udmærket. Tak for hjælpen.

John

Fra : SonofonoS

Dato : 24-02-05 21:58

"Mathias Christensen" <mathiasx@edbx.dkx> wrote in

> Hej
>
> Hvis du beslutter dig for at købe det, har jeg et helt nyt liggende.
> Den er endnu ikke registreret, så du får som sagt 1 måned gratis. Jeg
> sælger den for 250 kr. + porto.

Det tilbud vil jeg da evt, godt benytte mig af.

Får mulighed for at prøve en trial her en af de nærmeste dage, så jeg
vender lige tilbage - kan jeg skrive til den mailadresse du har opgivet
her?

SonofonoS