Standard browser...
Fra : NFE

Dato : 23-02-05 20:54

Hej NG...

Jeg har både IE og FF installeret. FF som standard browser. Hvor stiller jeg
IE til at være standard browser igen? Mit Logitech iTouch tastatur vil ikke
fungere med FF som standard browser...

Mvh. NFE

Fra : John

Dato : 23-02-05 21:37

"NFE" skrev i en meddelelse

> Hvor stiller jeg IE til at være standard browser igen?

Funktioner>Internetindstillinger>Programmer, hvor du sætter flueben i:
Internet Explorer skal kontrollere...

> Mit Logitech iTouch tastatur vil ikke fungere med FF som standard
> browser...

Prøv at installere den originale Logitech driver...:)

Mvh John

Fra : NFE

Dato : 23-02-05 22:11

> Funktioner>Internetindstillinger>Programmer, hvor du sætter flueben i:
> Internet Explorer skal kontrollere...

Der er flueben, det hjalp ikke..

> Prøv at installere den originale Logitech driver...:)

jeg tror problemet ligger i at iTouch ikke understøtter FF - ifølge Logitech
hjemmeside understøtter iTouch 2.22 flg. browsere:
a.. America OnLine 5.0 - 8.0
b.. Internet Explorer 4.0 - 6.0 SP1
c.. Netscape 4.6 - 7.0
d.. MSN Explorer
e.. MSN 8
f.. Opera 6.03 - 6.05
Mvh. NFE

Fra : John

Dato : 23-02-05 22:30

"NFE" skrev i en meddelelse

> Der er flueben, det hjalp ikke..

Damn.......

> jeg tror problemet ligger i at iTouch ikke understøtter FF - ifølge
> Logitech hjemmeside

Så melder jeg pas..:(

Mvh John

Fra : Inge

Dato : 23-02-05 22:46

> Damn.......

> Så melder jeg pas..:(
>
> Mvh John
Hej
prøv at gå under tilføj eller fjern programmer under kontrolpanel - der kan
du i venstre side vælge det nederste punkt der hedder programadgang
og -standarder, og der går du ind under brugerdefineret og krydser af hvad
du vil ha'.
håber det hjælper.
mvh
Inge

Fra : NFE

Dato : 24-02-05 13:54

> [...]
> og -standarder, og der går du ind under brugerdefineret og krydser af hvad

Det var det der skulle til - 1000 tak for hjælpen....

Mvh. NFE

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-05 01:15

NFE wrote:
> Hvor stiller jeg
> IE til at være standard browser igen?

Du kan gå ind i Funktioner->InternetIndstillinger->Programmer og tryk
Nulstil Webindstillinger.

Det virker måske lidt drastisk og det er måske dumt hvis du har lavet
meget om på webindstillinger, men hvis forslaget med fluebenet i
"Internet Explorer skal kontrollere...." så er det i hvert fald et
alternativ.