Mail
Fra : Peter Hansen

Dato : 23-02-05 16:55

Hej til gruppen

Jeg påtænker at formatere min Pcer og vil derfor gerne vide hvor mine mails
er gemt i Microsoft Outlook.

På forhånd tak
Peter

Fra : Calle.

Dato : 23-02-05 19:44

Peter Hansen wrote:
> Hej til gruppen
>
> Jeg påtænker at formatere min Pcer og vil derfor gerne vide hvor mine
> mails er gemt i Microsoft Outlook.

søg efter *.pst filer
--
Calle.

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-02-05 20:31

Den 23 feb 2005 mumlede Calle. noget i denne stil:

> søg efter *.pst filer

Og oftest ligger den her:

drive:\Documents and Settings\<user>\Local Settings\Application
Data\Microsoft\Outlook

- som der står i Outlook --> Hjælp

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Jørgen Bondesen

Dato : 23-02-05 21:32

Hej Peter.

Min Outlook gemmer filerne på mit D-drev, så kan jeg til enhver tid
formaterer/lægge et image på c:\

Jeg har følgende filer liggende:

extend.dat
mailbox.PAB
Outlook.pst

hvordan de evt. hænger sammen ved jeg ikke.

Hvad med Express?

Jørgen Bondesen

Followup to newsgroup only please.
Jeg ønsker, at vi kommunikerer via nyhedsgruppen, tak.

Fra : Calle.

Dato : 23-02-05 22:15

Jørgen Bondesen wrote:
> Hvad med Express?