Hahahha...!!
Fra : Sune Salminen

Dato : 23-02-05 10:49

K0rn's guitarist har set lyset:
http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/nm/20050223/music_nm/music_korn_dc

Gad vide om han så også er holdt op med at spille taktiske first person
shooters.
Og hvad spiller han så i stedet...Fly-simulatorer?

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Slot

Dato : 23-02-05 16:28

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message

> [...]
> shooters.
> Og hvad spiller han så i stedet...Fly-simulatorer?

DAMN....sørgeligt !!!!

Fuck da Jebus

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 23-02-05 18:02

JEG HADER RELIGION!!!
Så har et af mine yndlingsbands, og et af de eneste nu-metal bands jeg kan
lide, mistet deres guitarist.
Kæft, jeg er nede nu. Havde ellers glædet mig så meget til det næste album,
hvor der skulle fokuseres mere på guitar-soloer o.s.v.

Nu vil jeg sgu ud og brænde nogle kors.

Fra : Lina

Dato : 23-02-05 18:43

> Så har et af mine yndlingsbands, og et af de eneste nu-metal bands jeg
kan
> lide, mistet deres guitarist.

Samme her.
Jeg synes, situationen er helt tragikomisk, da jeg aldrig havde
forestillet
mig, at Head ville forlade Korn til fordel for kirken :/

Fra : Hobert Idiart

Dato : 23-02-05 18:49

Lina wrote:

> [...]
> forestillet
> mig, at Head ville forlade Korn til fordel for kirken :/

Han har bare set lyset.
Det er en positiv udvikling.

Fra : Lina

Dato : 23-02-05 18:56

> Han har bare set lyset.
> Det er en positiv udvikling.

Nu mangler vi bare orgelmusikken, så er det hele helt perfekt! ;P

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-05 18:58

On Wed, 23 Feb 2005 18:49:23 +0100, Hobert Idiart <in@your.dreams>
wrote:

>Han har bare set lyset.
>Det er en positiv udvikling.

Mon ikke det eneste lys han har set, er gnisten fra en kortsluttet
Marshall-forstærker ryge ud gennem guitaren? Der er i hvert tilfælde
røget et par kredsløb her.

/Alex

Fra : Hobert Idiart

Dato : 23-02-05 18:49

Søren Kjeldsen wrote:
> [...]
> Kæft, jeg er nede nu. Havde ellers glædet mig så meget til det næste album,
> hvor der skulle fokuseres mere på guitar-soloer o.s.v.

Vig tilbage Satan!

Fra : Martin Petersen

Dato : 23-02-05 18:55

Hobert Idiart - in@your.dreams
383tv9F5l7nq5U1@individual.net
skrev følgende:

> Vig tilbage Satan!

Luk r..... dansktopnar.!

- Martin Petersen

PS: ;)

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 23-02-05 19:21

> Vig tilbage Satan!

Bare fordi jeg ikke har meget til overs for kristendommen, betyder det jo
ikke at jeg er satanist (selvom det var langt at foretrække)

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-02-05 04:08

Søren Kjeldsen wrote:

> Bare fordi jeg ikke har meget til overs for kristendommen, betyder det jo
> ikke at jeg er satanist (selvom det var langt at foretrække)

Hvorfor var det at foretrække?

/David

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 24-02-05 15:10

> Hvorfor var det at foretrække?

Bare så'n rent holdningen til livet også videre.

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-02-05 15:14

Søren Kjeldsen wrote:

> Bare så'n rent holdningen til livet også videre.

Jeg forstår ikke hvad du mener.

/David

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 24-02-05 15:28

> Jeg forstår ikke hvad du mener.

At mennesket skal følge sine lyster (til en vis grænse selvfølgelig).
Men du kan måske finde noget om mig på dk.livssyn, hvor jeg fortæller om min
rejse fra kristen-satanist-nordisk troende-ateist.

Fra : Hobert Idiart

Dato : 24-02-05 15:45

Søren Kjeldsen wrote:

> At mennesket skal følge sine lyster (til en vis grænse selvfølgelig).

Lyster skal kontrolleres, ikke følges!

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 24-02-05 15:53

> Lyster skal kontrolleres, ikke følges!

Netop derfor vil jeg hellere være satanist, selvom det er for ekstremt.

Fra : -V-

Dato : 24-02-05 17:00

Hobert Idiart wrote:
> Lyster skal kontrolleres, ikke følges!

They're coming to take you away, ha ha!

-V-

Fra : Hobert Idiart

Dato : 24-02-05 17:03

-V- wrote:

> They're coming to take you away, ha ha!

Hvordan vidste du det?
De holder nede på gaden nu.

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-02-05 17:49

Hobert Idiart wrote:

> Hvordan vidste du det?
> De holder nede på gaden nu.

LOL!! :)

/David

Fra : Slot

Dato : 24-02-05 14:36

> Vig tilbage Satan!

Du er en meget syg mand er du ikke ???

Gud eller satan - de findes sådan om trændt lige meget ;)

Men bare din fantasi kan holde til det !!!!

Fra : Kurt Kedelig

Dato : 23-02-05 22:52

"Sune Salminen"
> K0rn's guitarist har set lyset:

Kære Sune.
Skulle det være en nyhed? Hvis du havde tænkt dig grundigt om, ville du have
forstået, at det bare er en naturlig udvikling for en tungmetal-gut.
Se bare gamle Ozzy-boy! Ligner han måske ikke paven mere og mere for hver
dag???
>:->
Lars

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 23-02-05 23:40

> [...]
> forstået, at det bare er en naturlig udvikling for en tungmetal-gut.
> Se bare gamle Ozzy-boy! Ligner han måske ikke paven mere og mere for hver

Synes nu der er nogle som kan holde stilen... F.eks SLAYER!!!
YIIIIIHAAAAAAAAHHHHHH!!!!!

Fra : Dopedog

Dato : 24-02-05 10:02

> [...]
> shooters.
> Og hvad spiller han så i stedet...Fly-simulatorer?

YES! Så mangler vi bare at resten af popKoRn's medlemmer også ser
et-eller-andet lys og stopper med at lave "musik". Kunne da være dæjli :p

Fra : Søren Nielsen

Dato : 24-02-05 12:12

Dopedog wrote:

> YES! Så mangler vi bare at resten af popKoRn's medlemmer også ser
> et-eller-andet lys og stopper med at lave "musik". Kunne da være
> dæjli :p

LOL!

Søren

Fra : Lina

Dato : 24-02-05 13:20

> YES! Så mangler vi bare at resten af popKoRn's medlemmer også ser
> et-eller-andet lys og stopper med at lave "musik". Kunne da være dæjli
:p

Jeg synes i stedet, de skulle overveje, om de ikke er kommet for langt væk
fra den efter min mening gode musik, de lavede engang. De sidste mange år
er
det gået ned ad bakke for dem, og jeg er bestemt ikke den eneste, der er
blevet meget skuffet over deres sidste mange cder :/

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 24-02-05 15:26

> YES! Så mangler vi bare at resten af popKoRn's medlemmer også ser
> et-eller-andet lys og stopper med at lave "musik". Kunne da være dæjli :p

Jeg kan bare ikke fatte din nedladende holdning til KoRn. Især på deres
nyeste album har de vist en meget hårdere side af sig selv, og hvis der
kommer guitarsoloer med i deres næste så er de nok snart på vej til at
bevæge sig hen i noget mere thrashet.
Men det er heller ikke alt med KoRn jeg er glad for.
Jeg synes deres første album er fedt. Er ikke så glad igen for Follow the
leader, er nogle få numre jeg kan lide, men er ked af alt det hip-hop som
går indover.
Det er nok generelt de mere "hippede" numrer jeg ikke kan lide med KoRn.
Synes Issues er et dødfedt album med mange eksperimenterende numrer.

Men jeg vil stå sammen med dig i dit åbenlyse had mod nu-metal som Linkin
Park/Limp Bizkit/Papa Roach/POD (selvom noget af det nok ligger i hård
rock-genren)

Håber at KoRn nu får en mere old-style guitarist. Hvor er nu stakkels
Dimebag RIP, når man har brug for ham?

Hvilken musik synes du da der er rigtig fedt, Dopedog? Vil godt sammenligne
med min egen, som indbefatter næsten alle metalgenrer. Så kan jeg måske
høvle lidt ned på nogle af dine bands
Og jeg bliver ret "pissed", når du siger popKoRn, fordi udover lorte-sangen
"Ya'll want a single", sjælerne "Everything I've Known" og "Alone I break"
og den faktisk ret fede "Did my time", så synes jeg ikke KoRn har været
særligt poppede igennem deres tid.

(p.s til gamle Pantera-fans. Check bandet Down ud: Pantera's forsanger+gamle
Faith No More)

Fra : Dopedog

Dato : 25-02-05 10:19

> Håber at KoRn nu får en mere old-style guitarist. Hvor er nu stakkels
> Dimebag RIP, når man har brug for ham?

Tvivler på han ville have så lidt respekt for sig selv at han ville have
joinet KoRn alligevel :)

> Hvilken musik synes du da der er rigtig fedt, Dopedog?

METAL! Og altså RIGTIG metal. Ikke popmetal (ala nu-metal). Mine yndlings
genrer er heavy, black og død.
Kan godt nævne nogle bands hvis det skulle have interrese ? :)

> [...]
> "Alone I break" og den faktisk ret fede "Did my time", så synes jeg ikke
> KoRn har været særligt poppede igennem deres tid.

Right .... Back check MTV hver gang de udgiver en ny skive. Bliver den ikke
voldspillet der måske ? Pop = Populær, og jeg vil kalde KoRn for MEGET
populære!

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-02-05 11:09

"Dopedog" <dopedogFJERNDETHER@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Tvivler på han ville have så lidt respekt for sig selv at han ville have
> joinet KoRn alligevel :)

Dude... Han var i Damageplan som også var et nu-metal band.

> METAL! Og altså RIGTIG metal. Ikke popmetal (ala nu-metal). Mine yndlings
> genrer er heavy, black og død.
> Kan godt nævne nogle bands hvis det skulle have interrese ? :)

Må du meget gerne

> Right .... Back check MTV hver gang de udgiver en ny skive. Bliver den
> ikke voldspillet der måske ? Pop = Populær, og jeg vil kalde KoRn for
> MEGET populære!

Jeg ved godt, at Nu-metal er den genre, som er mest "udholdelig" for det
mainstreamede folk. Men nu-metal har dog rødder i rigtig mange bands f.eks.
Helmet og Pantera.
Men jeg synes bare KoRn har lavet albums og numrer, der ikke har været
præget af det "udholdelige" i genren. F.eks synes jeg deres første album er
helt igennem upoppet.
Og hvis du vil sige pop om nogle bands, så er KoRn altså det nu-metal band
du kan sige det mindst om for tiden.
Linkin Park har været nogle latterlige fisser hele vejen igennem og SlipKnot
har mistet alt respekt efter de skiftede seriøs stil på deres nyeste album.

Fra : Dopedog

Dato : 26-02-05 12:49

> Dude... Han var i Damageplan som også var et nu-metal band.

Uhm og det har HVAD at gøre med at joine KoRn ?

> Må du meget gerne

Well:

Annihilator, Ayreon, Berzkerker, Blind Guardian, Cannibal Corpse, Children
Of Bodom, Cradle Of Filth, Crematory, Darkseed, Deicide, Dimmu Borgir,
Dödheimsgård, Flaw, Gorguts, GWAR, Hatesphere, Heaven Shall Burn, Hypocrisy,
Iced Earth, In Flames, Iron Maiden, Konkhra, Kovenant, Lost Horizon, Mayhem,
Motörhead, My Dying Bride, Opeth, Temple Of Baphomet, Uhygge og Wehrewolf
blandt andet.

> [...]
> Linkin Park har været nogle latterlige fisser hele vejen igennem og
> SlipKnot har mistet alt respekt efter de skiftede seriøs stil på deres

Uhm bare fordi at Linkin Park og Slipknot er mere mainstreame (synes jeg så
heller ikke personligt, end KoRn er, så gør det da ikke KoRn mindre poppede
? Og at sige at KoRn er det nu-metal band som er mindst poppet, synes jeg
altså også er vildt groteskt at sige !
Som sagt, tænd for MTV næste gang de smider en skive på banen, så skal du
nok få at se hvor poppet de er !

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 26-02-05 14:57

> Uhm og det har HVAD at gøre med at joine KoRn ?

At KoRn er langt mindre poppet end Damageplan, så hvorfor fanden skulle han
ikke have lyst til at spille med KoRn?

> Well:
>
> Blind Guardian
Har hørt dem en del, men bliver hurtigt træt af det. Kan ikke udholde så
meget af det fyrværkeri og drage-metal.

> Children Of Bodom
Synes de er lidt for bizarre til tider, men noget godt guitar.

> Cradle Of Filth
De har en del numrer jeg synes der er pissefede.

> GWAR
USA's Red Warszawa vel

> Hatesphere
Ufatteligt hvorfor de ikke er blevet mere end det største undergrundsband i
DK.

> Heaven Shall Burn
Dødfede.

> In Flames
Lidt for glad svensk ***. Er ikke så glade for dem.

> Iron Maiden
Classic

> Motörhead
Har ikke hørt så meget med det, men jeg fik et indtryk af Country-metal?

Tjah... Jeg synes meget af det du hører bliver for ensformigt og "festlig"
til mig. Så jeg kan ikke relatere så meget til dig som jeg havde håbet.

> [...]
> synes jeg altså også er vildt groteskt at sige !
> Som sagt, tænd for MTV næste gang de smider en skive på banen, så skal du

Jeg tror vores uenighed består af, at når jeg hører ordet poppet, så tænker
jeg på musik, hvor kreativiteten, lyden, stilen og følelserne i processen
har afhængt af mainstreamen, og der synes jeg KoRn har været dem, der mindst
har ladet sig påvirke af det.
Og det er sguda fuldstændigt ligemeget om de bliver spillet på MTV. De har
nogle mainstream/ballade-hits, som bliver populære og så er det det.

Fra : Dopedog

Dato : 27-02-05 12:22

> At KoRn er langt mindre poppet end Damageplan, så hvorfor fanden skulle
> han ikke have lyst til at spille med KoRn?

Er KoRn MINDRE poppet end Damageplan ? Ja ok ... og Britney Spears' nye CD
er trash metal ik ?

> Lidt for glad svensk ***. Er ikke så glade for dem.

Nej deres nye fis er sku heller ikke meget værd men synes at deres gamle
skiver er geniale!

> Tjah... Jeg synes meget af det du hører bliver for ensformigt og "festlig"
> til mig. Så jeg kan ikke relatere så meget til dig som jeg havde håbet.

Skam også bare iorden. Hvis du synes at de bands jeg nævner er "ensformigt",
mens du selv hører diverse nu-metal bands, tja så er der vist ikke meget at
gøre

> [...]
> Og det er sguda fuldstændigt ligemeget om de bliver spillet på MTV. De har
> nogle mainstream/ballade-hits, som bliver populære og så er det det.

Pop = Populær. Folk tror efterhånden kun at det er musik som Britney,
Aguilera, Backstreet Boys, Westlife o.s.v. der er pop. Det er det IKKE. For
mig er bands som Metallica, Marilyn Manson og KoRn mindst lige så meget pop
som førnævnte artister/bands. At de så også er så pengeliderlige som de er,
gør skam heller ikke mit "had" mod dem mindre. At vi ikke er enige omkring
visse ting er fint nok.Men du får bare aldrig mig til at nævne KoRn og
ikke-mainstream (aka pop) i samme sætning for, som jeg skrev lige før, de er
MINDST ligeså meget pop som Britney o.s.v. er!

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 03-03-05 21:24

> Er KoRn MINDRE poppet end Damageplan ? Ja ok ... og Britney Spears' nye CD
> er trash metal ik ?

Igen misforstår jeg dit brug af adjektivet pop... Jeg mener, at der er flere
niveauer i KoRn og større variation i forhold til Damageplan.

> Skam også bare iorden. Hvis du synes at de bands jeg nævner er
> "ensformigt", mens du selv hører diverse nu-metal bands, tja så er der
> vist ikke meget at gøre

Tjah... Hvis du kan give mig ret i at f.eks Hatebreed er meget ensformigt i
forhold til Lamb of God, selvom de er i samme genre, så tror jeg nu ikke du
skal bedømme mig efter at jeg kan lide nu-metal blandt andet.

Hey... Måske skulle du tjekke min pladesamling ud... Selvom at det langtfra
er alle der er derpå (p.s har også sat gamle plader på jeg ikke lytter til
mere, som f.eks Disturbed's albums)

PIS... Kan ikke finde ud af det... har en profil på www.skivsamling.nu

Fra : -V-

Dato : 27-02-05 14:55

Søren Kjeldsen wrote:
> Har ikke hørt så meget med det, men jeg fik et indtryk af
> Country-metal?

Søren, find dit FOF-katalog i posten og meld dig til 'Heavyhistorie,
Begyndere I'.
Der er en guldgrube af blæret musik, som du ikke har opdaget endnu.

Countrymetal?!

-V-

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 27-02-05 15:32

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Søren, find dit FOF-katalog i posten og meld dig til 'Heavyhistorie,
> Begyndere I'.
> Der er en guldgrube af blæret musik, som du ikke har opdaget endnu.
>
> Countrymetal?!

Var en spøg... Jeg kender til en masse genre. Alternativ (TOOL), Cirkus (Mr.
Bungle, Dog Fashion Disco), Black, Death (Illdisposed), Thrash (Slayer), Nu
(KoRn), Viking (Amon Amarth), Goth (Type O Negative), Heavy (Black Sabbath),
Hardcore (Hatebreed), Industrial (Rammstein), Tolkien (Blind Guardian)

Fra : -V-

Dato : 27-02-05 17:39

Søren Kjeldsen wrote:

> [...]
> Thrash (Slayer), Nu (KoRn), Viking (Amon Amarth), Goth (Type O
> Negative), Heavy (Black Sabbath), Hardcore (Hatebreed), Industrial

Hvad svarer du egentligt på?

Det er flot, at du kan citere et opslagsværk som fx. allmusic.com, men hvad
er din pointe?

-V-

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 27-02-05 18:06

> Hvad svarer du egentligt på?

Jeg ´troede du hentydede til at der var en masse genre jeg ikke kendte til,
og at jeg derfor gik glip af en masse. Jeg pointerede bare, at jeg kendte
til en masse genre og en ´masse bands, så jeg godt vidste, hvad musik der er
derude.

Fra : -V-

Dato : 27-02-05 18:24

Søren Kjeldsen wrote:

> [...]
> kendte til, og at jeg derfor gik glip af en masse. Jeg pointerede
> bare, at jeg kendte til en masse genre og en ´masse bands, så jeg

Jeg er sgu bedøvende ligeglad med genrer, men det bekymrer dig åbenbart
meget.
Jeg hører det jeg kan lide, uanset om det er heavy, hardcore, thrash eller
disco - ikke for at kunne lyde sej og cool.

At du ikke kender Motorhead og kalder det countrymetal, *det* er bekymrende.

-V-

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 03-03-05 21:10

> [...]
> Jeg hører det jeg kan lide, uanset om det er heavy, hardcore, thrash eller
> disco - ikke for at kunne lyde sej og cool.

(suk) Det er jo heller ikke derfor jeg kender genrerne.

> At du ikke kender Motorhead og kalder det countrymetal, *det* er
> bekymrende.

Hørte kun en bid af det, da jeg burde have været til deres koncert med
Sepultura (new), men det sagde mig ikke så meget.

Fra : -V-

Dato : 27-02-05 14:53

Dopedog wrote:
> Ayreon

Den her stikker lidt ud, i forhold til ngole af de andre.
Hvad synes du om det The Human Equation?

-V-

Fra : Dopedog

Dato : 27-02-05 22:15

> Den her stikker lidt ud, i forhold til ngole af de andre.
> Hvad synes du om det The Human Equation?

At det er en RIGTIG fed dobbeltcd. Jeg kan specielt godt lide at sangene er
"20 dage". Meget kinky

Men at sangen Day Sixteen: Loser er derpå, gør skam heller ikke min
begejstring mindre. Den sang er genial IMO.

Er der en grund til at du lige spurgte specifikt til den (dobbelt)skive ? :)

Fra : -V-

Dato : 28-02-05 01:34

Dopedog wrote:

> At det er en RIGTIG fed dobbeltcd. Jeg kan specielt godt lide at
> sangene er "20 dage". Meget kinky
>
> Men at sangen Day Sixteen: Loser er derpå, gør skam heller ikke min
> begejstring mindre. Den sang er genial IMO.

Hmm, det er IMO bestemt ikke det bedste nummer på pladen.
Bestemt, bestemt, bestemt ikke.

Men jeg synes faktisk at pladen er så helstøbt, at det er svært at fremhæve
enkeltnumre.
Hvis jeg endelig skal vælge, så er dag 2, 7 og 12 de fedeste.

> Er der en grund til at du lige spurgte specifikt til den
> (dobbelt)skive ? :)

Tja, tjo. Jeg har kun hørt den og The Universal Migrator I & II, og bortset
fra to-tre numre (bla. 'Chaos', som er megablæret), så er den ikke sååå
spændende.
Jeg er ret vild med The Human Equation, som jeg hører næsten hver dag, og
det har jeg iøvrigt gjort i en måneds tid.

Er der andet af ham, som du kan anbefale?

-V-