<hr> mangler i FF
Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 23-02-05 10:50

Hvorfor viser FF mon ikke mine <hr>'er på
http://siab.au.dk/siab.jsp?o_id=394793&preview=true&locale=da_DK

Der skal være en <hr> mellem de enkelte numre af publikationen (se
kildekoden). Siden validerer - og jeg er blank!

Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas
And the gentlest breath on my face

http://www.mzh.dk

Fra : Martin

Dato : 23-02-05 11:11

Mikkel Z. Herold wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Der skal være en <hr> mellem de enkelte numre af publikationen (se
> kildekoden). Siden validerer - og jeg er blank!

Jeg ved ikke, om Firefox tolker anderledes - måske skal der i tag'et
stå noget med style="border size, border color osv."

The wild wild sea er i øvrigt et af de bedste Sting numre efter min
mening.

Hilsen Martin

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Leonard

Dato : 23-02-05 11:19

"Mikkel Z. Herold" <mikkel@[remove_this]mzh.dk> wrote:

>Der skal være en <hr> mellem de enkelte numre af publikationen (se
>kildekoden).

Opera viser dem heller ikke.
Styling på <hr/> tolkes forskelligt, prøv at sætte en border istedet
for at fjerne den.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-02-05 11:43

Mikkel Z. Herold skrev:

> Der skal være en <hr> mellem de enkelte numre af publikationen (se
> kildekoden). Siden validerer - og jeg er blank!

Der er forskel på hvordan de enkelte browsere opfatter en hr. Hvis du
vil farve den, skal du både farve forgrund og baggrund (og evt. border,
men den har du jo fjernet).

Se eksempler på siden her: <http://gyros.dk/usenet/html/hr.shtml>.

Du kan måske også få noget ud af siden her:
<http://gyros.dk/usenet/html/hrsize.shtml>

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 25-02-05 13:55

On 23-02-2005 11:42 Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> Der er forskel på hvordan de enkelte browsere opfatter en hr. Hvis du
> vil farve den, skal du både farve forgrund og baggrund (og evt. border,
> men den har du jo fjernet).

Det er nu ikke mig, for siden er en del af Aarhus Universitets nye CMS
(Site in a Box).

Jeg har skrevet til de ansvarlige og bedt dem sætte en baggrundsfarve på
hr-elementerne.

Tak for hjælpen til alle.

Mvh.

Mikkel