Nokia 6230 og batteriholdbarhed
Fra : Moulder

Dato : 23-02-05 09:33

Hej

Jeg har en 6230 som er ca 1/2 år gammel.
Jeg er godt tilfreds med telefonen, undtagen på et punkt.
Jeg synes den er ekstrem dårlig til at holde strøm på batteriet.
Jeg bruger den ikke overdrevet meget, og kun til at snakke i, altså
ikke som Mp3 afspiller, eller som lomme kamera/video.

Jeg snakker ca. 10-20 minutter om dagen, og sender måske
2-3 sms'er. Alligevel skal jeg lade på telefonen ca. hver 2. dag.

Jeg har en kammerat som også har en 6230, og som snakker en del
mere end jeg gør, han er ind imellem nød til at lade 2 gange om dagen..!!

Min gamle Nokia 6310i, som var 3 år gammel, kunne holde
strøm i en uge under de samme forhold.

Er der andre som har bemærket det samme..??
Og findes der et bedre batteri til denne model..??

Mvh
Moulder