Forslag til CMS i andelsforening
Fra : Jens

Dato : 22-02-05 23:05

Jeg skal til at sætte et mini-CMS op i den andelsforening, hvor jeg bor.
Systemet skal primært bruges som en elektronisk opslagstavle med en simpel
frontend, hvor bestyrelsen kan opsætte indkaldelser til fællesaktiviteter
osv. En kalender og mulighed for at lægge filer ud (ex. referater fra
generalforsamlinger) ville også være praktisk, samt måske en form for forum.

Jeg havde først overvejet at basere systemet på phpBB med kalender og
attachment mods og så lave en frontend med link ind i basen (med
topics_anywhere mod'en), men nu overvejer jeg, om det ikke ville være
smartere at bruge PostNuke, PHP-Nuke eller noget helt tredje i den stil. Jeg
er godt inde i phpBB (og dermed opsætning af PHP/mySQL), men kender intet
til CMS'er. Hvad ville I anbefale mig at bruge?

/Jens

Fra : Kim Sønderup \(nukeh~

Dato : 23-02-05 18:35

"Jens" <ny@tornoe.net> skrev i en meddelelse
> [...]
intet
> til CMS'er. Hvad ville I anbefale mig at bruge?
Vil da sige at PHP-Nuke er godt og har også phpBB modul i.

Mvh.
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-05 10:41