Grafik rykker..hvorfor?
Fra : Dennis Rasmussen

Dato : 22-02-05 20:33

Jeg styrer nedenstående site, som er lavet for et par
år siden, hvorfor det er den gode gammeldags
tabelopbygning...

Jeg har netop ændret iframe højden, men så rykker
et stykke grafik (i IE)...og jeg kan simpelt hen ikke
greje hvorfor det gør det? Tabellen burde jo bare
følge med, da denne ikke har en højde...

Nogen der kan tyde det?

http://www.kulisselageret.dk/galleri.asp

"Hullet" ses til venstre lige under "februar"

Det er grafik-filen "a3.jpg", der rykker. Og i td'en
er "valign" sat til top.....

Dennis Rasmussen

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-02-05 23:07

Dennis Rasmussen <news@dernice.dk> skrev:

> "Hullet" ses til venstre lige under "februar"

Et hurtigt bud. Din <iframe> er 490 i højden på den side,
hvor den kun er 440 på de øvrige sider. Det kan være det
der driller.

I øvrigt bør du validere både din html og din css.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Dennis Rasmussen

Dato : 23-02-05 20:13

> Et hurtigt bud. Din <iframe> er 490 i højden på den side,
> hvor den kun er 440 på de øvrige sider. Det kan være det
> der driller.

Præcis..men tabellen burde jo bare udvide sig
derefter...hvilket den gør. Men når grafikken er
sat til Top, Left, burde den jo ikke rykke ned??

/Dennis