Toxoplasmose
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-02-05 18:53

En rigtig god link, en artikel skrevet af en amerikansk dyrlæge baseret på
en europæisk undersøgelse

http://buffalonews.com/editorial/20050214/1066830.asp

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-02-05 19:13

Marianne Hellemose wrote:
> En rigtig god link, en artikel skrevet af en amerikansk dyrlæge
> baseret på en europæisk undersøgelse
>
> http://buffalonews.com/editorial/20050214/1066830.asp

tusind tak for linket ;) interessant læsning...

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-02-05 19:23

In article <421b7174$0$211$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Marianne
Hellemose <hellemose.som4@mail.dk> wrote:

> En rigtig god link, en artikel skrevet af en amerikansk dyrlæge baseret på
> en europæisk undersøgelse
>
> http://buffalonews.com/editorial/20050214/1066830.asp

Spændende! Jeg tror jeg har fundet den undersøgelse der henvises til:

http://makeashorterlink.com/?U1E63598A

--
Knus fra Ann R

Fra : Denise

Dato : 22-02-05 19:34

Ann Rudbeck wrote:

> Spændende! Jeg tror jeg har fundet den undersøgelse der henvises til:
>
> http://makeashorterlink.com/?U1E63598A

Hi hi, godt fundet Ann

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-02-05 19:51

Ann skrev
<Spændende! Jeg tror jeg har fundet den undersøgelse der henvises til: >

Fint, der er altid nogle der bliver mere "imponerede" når
det er sat mere teknisk op, så den er gemt på "puteren"
så kan de nemlig bare komme an

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 22-02-05 19:28

Marianne Hellemose wrote:
> En rigtig god link, en artikel skrevet af en amerikansk dyrlæge
> baseret på en europæisk undersøgelse
>
> http://buffalonews.com/editorial/20050214/1066830.asp

Hej Marianne
Tak for linket, det er gemt til næste gang en gravid skriver hun ikke tør
have kat
Det er utroligt, at så mange læger stadig ikke focuserer på de andre ting,
istedet for katte, som der jo forklares ikke er en risikofaktor.
NB! Har du læst OffTopic i felisforum

--
Hilsen Denise

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-02-05 19:53

Denise skrev
>NB! Har du læst OffTopic i felisforum <

*GG* nu har jeg, tak for en dejlig dag.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 22-02-05 20:15

Marianne Hellemose wrote:
> Denise skrev
>
> *GG* nu har jeg, tak for en dejlig dag.

Hi hi - i lige måde

--
Hilsen Denise

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 22-02-05 20:26

> Marianne Hellemose skrev:
> En rigtig god link, en artikel skrevet af en amerikansk dyrlæge baseret på
> en europæisk undersøgelse
>
> http://buffalonews.com/editorial/20050214/1066830.asp

Tak for det. It's a keeper

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bente Lyngsøe

Dato : 01-03-05 22:34

Er det bare mig eller hva??
jeg kan ikke få nogen artikel frem og den der undersøgelse kan jeg heller
ikke komme ind til.
hvad er det med toxoplasmose?? Skal jeg ikke bekymre mig for det når jeg
bliver gravid eller hvad??
Det ville da være rart for min veninde er helt oppe og køre over det, menhar
fået sin kæreste til at skifte kattebakken. Problemet er bare for mig at min
kæreste ikke kommer inden for en ½ m af kattebakken.

Bente

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 01-03-05 23:25

Hej Bente

Der er slet ingen grund til panik over toxoplasmose og
katte.

Jeg vil gerne sende artiklen og undersøgelsen til
dig, så skal du bare lige sende mig en mail privat på
hellemose.som4@mail.dk

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 02-03-05 07:38

"Bente Lyngsøe" <NOSPAMamidala@mail.dk> wrote in message
> [...]
min
> kæreste ikke kommer inden for en ½ m af kattebakken.

Nej du skal ikke bekymre dig. Her er en artikel på dansk
http://abyssinian.dk/toxo.shtml og så får du sikkert nogle mere uddybende af
Marianne.

--
Hilsen Denise