2 Skovkatte søger nyt hjem
Fra : Battlefield´s

Dato : 22-02-05 14:04

Hej
Ja, så skete det igen. En af mine arbejdskammeraters datter må af med sine
to Norske Skovkatte. De er 3-4 år med stamtavle. Begge er kastrerede hanner.
Den ene er sort/hvid den anden er rød. De sælges kun sammen og helst til et
hjem, hvor de får mulighed for at komme ud i en løbegård. Befinder sig i
Horsens.
Hilsen Vibeke, der allerede har anbefalet www.vildkat.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 23-02-05 10:20

Battlefield´s wrote:
> [...]
> hjem, hvor de får mulighed for at komme ud i en løbegård. Befinder sig i

Er opdrætteren blevet komtaktet?
mvh Camilla