Brothers Keeper
Fra : EBA

Dato : 22-02-05 10:59

Hej NG

Da jeg og min far arbejder i samme slægts database bare på to forskellige
PC´er ville det være rart om man kunne se hvornår der sidst har været ændret
et eller andet sted i enkelte eller flere data. Jeg er klar over at man kan
se ændringsdatoen ved den enkelte person, men så skal det hele jo ses
igennem. Det ville være noget nemmere hvis det evt. ville fremgå af feks.
startsiden. Er der nogle som har en ide til, så vi er fri for at skulle
huske på om der er lavet om og ved hvilke personer i den ene database men
ikke i den anden? Som det er nu laver vi en sikkerhedskopi og levere til den
anden, men det holder ikke i længden ;-(

Vi bruger begge den nyeste version af BK.

VH Evan Agerbo

Fra : Martin Bjarklev

Dato : 22-02-05 13:44

"EBA" <Agerbo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> database men ikke i den anden? Som det er nu laver vi en sikkerhedskopi og
> levere til den anden, men det holder ikke i længden ;-(

Ja, det er så viseligt indrettet, at hvis du sætter et flueben i den boks
der inde under indstillinger hedder
GEM ÆNDRINGER I BKAUDIT.TXT, så har du altid en rapport der viser hvad der
er sket med
dato, info før ændring, info efter ændring osv.

Filen hedder så BKAUDIT.TXT og ligger i dit programbibliotek og kan åbnes
med notepad, word o.lign.

mvh
Martin

Fra : Brothers Keeper

Dato : 22-02-05 14:14

"Martin Bjarklev" <martin@bjarklev.dk> skrev i en meddelelse

> Filen hedder så BKAUDIT.TXT og ligger i dit programbibliotek og kan åbnes
> med notepad, word o.lign.

Dette er ikke rigtigt - BKAUDIT.TXT ligger i samme bibliotek som databasen
ligger i.

Med venlig hilsen
Chris Gade Oxholm Sørensen - oxholm@bk6.dk - www.brotherskeeper.dk

Fra : EBA

Dato : 23-02-05 01:19

Hej og tak for svarerne, det vil jeg/vi prøve.

VH Evan Agerbo