Pampers
Fra : Ukendt

Dato : 22-02-05 00:16

Hvad har bleer nu med musik at gøre?

Jo, jeg har i en Pampers-reklame hørt nummeret "He ain't heavy, he's
my brother" i en fantastisk vellydende udgave.
Jeg har selv sangen med både The Hollies, og The Osmonds, og det er
ikke nogen af dem.

Er der en i gruppen der kan spore mig hen på hvem Pampers-udgaven er
med?

/Alex

Fra : Ruth Nilsen

Dato : 22-02-05 03:13

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i melding
> [...]
> ikke nogen af dem.
>
> Er der en i gruppen der kan spore mig hen på hvem Pampers-udgaven er

Hollies

Fra : Karina

Dato : 22-02-05 03:28

> Er der en i gruppen der kan spore mig hen på hvem Pampers-udgaven er
> med?

Jim Davidson har også lavet den, men det er heller ikke den... Jeg kan til
gengæld godt lide hans udgave. Den kan du høre her:
http://www.jimdavidson.net/JDNet/Lyrics/11Brother.htm

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.freestyledesign.dk - my webdesign company

Fra : Ruth Nilsen

Dato : 22-02-05 03:35

"Karina" <khjorth@FJERNoncable.dk> skrev i melding

> Jim Davidson har også lavet den, men det er heller ikke den... Jeg kan til
> gengæld godt lide hans udgave. Den kan du høre her:
> [...]
Ja, men jeg er temmelig sikker på at det er Hollies.
Ruth

Fra : AndersB (9000)

Dato : 22-02-05 05:59

Ruth Nilsen wrote:

> Ja, men jeg er temmelig sikker på at det er Hollies.

Prøv at læse Alex' oprindelige indlæg!

Mvh
AndersB

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-05 08:59

"AndersB (9000)" <andersbystrup@gmaill.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at læse Alex' oprindelige indlæg!

Det kan godt være jeg skulle have skrevet det anderledes, for det kan
sagtens være Hollies. Det er bare med garanti ikke den originale indspilning
fra 60'erne.

Ved du om Hollies har genindspillet den Ruth?

/Alex

Fra : Ruth Nilsen

Dato : 22-02-05 15:18

> [...]
> indspilning
> fra 60'erne.
>
> Ved du om Hollies har genindspillet den Ruth?

Den ble visst reinnspilt i 1988, ifølge mitt oppslagsverk.

Ruth

Fra : Karina

Dato : 22-02-05 14:59

> Ja, men jeg er temmelig sikker på at det er Hollies.

Ja, ja - det så jeg godt... Men det andet var blot for at informere om endnu
en udgave af samme sang...

Mvh
Karina