Ny danmarks rekord for gedde?
Fra : biotopp

Dato : 21-02-05 23:52

Hej
Ennu en stor gedde fanget i et put and take vand, de må virkeligt leve
godt af de ørreder som ejeren "fodrer" dem med )
Den er fanget fredag den 11. februar og vejede 18,75 kg og var 120 cm
(http://www.sportsfiskeren.dk/nyheder/2005/Februar/ny_mulig_/ ).
Den blev fanget i Ibjergvejens Fiskevand
(http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/Fyns_Amt/ibjergvejens_fiske
vand/ ) på Fyn. Den blev fanget på et stripper blink.

http://www.kandu.dk/

Fra : Arne Jensen

Dato : 22-02-05 06:57

On Mon, 21 Feb 2005 22:51:43 GMT, "biotopp" <biotopp.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>(http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/Fyns_Amt/ibjergvejens_fiske
>vand/ ) på Fyn. Den blev fanget på et stripper blink.

Jeg har fisket en del gange i Ibjergvejens put and take, da jeg bor
ganske tæt på.

Jeg har taget nogle pæne ørreder tidligere, men har ikke haft det
store held de senere år. Til gengæld er det nok noget af det bedste
geddefiskeri jeg har oplevet i den tid jeg har boet på fyn. Især den
store sø har jeg haft nogle helt fantastiske fighter med
mellemstørrelse gedder. Virkeligt godt og sjovt fiskeri, og bestemt
prisen for et kort værd:)

Mvh
Arne