Erfaringer med Soltek SL-75FRN3-GR
Fra : Henrik Sahl

Dato : 21-02-05 22:19

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med Soltek SL-75FRN3-GR ?

Jeg kan se på forgængeren at det virker som om at der skulle være mulighed
for at det er godt. http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=22578
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=22566 men det er jo ikke sikkert
at "3'eren" er ligeså god.

Mvh
Henrik

Fra : Zulu

Dato : 21-02-05 23:07

"Henrik Sahl" <sahl @VÆKMEDDETHERsnaps.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med Soltek SL-75FRN3-GR ?
>
> Jeg kan se på forgængeren at det virker som om at der skulle være mulighed
> [...]

Jeg har ikke prøvet 2'eren, men har sat 3'eren, som du linker til, i en
lille server med en Sempron 2400+, 512MB PC3200 og 2xMaxtor 160GB SATA i
RAID 1.
Den har ikke kørt mere end et par dage, men den kører fint.

I bios kan du indstille de fleste ting, så som multiplieren, FSB,
ramhastighed, diverse spændinger m.m.

Der er 2 SATA stik på og du kan køre RAID på tværs af SATA - IDE, således at
du fx kan have 4 harddiske i en RAID 0+1 opsætning med to af harddiskene på
SATA og de to andre på IDE.

En ting jeg er lidt irrierteret over er at Motherboard Monitor ikke kan vise
alle temperaturer fra kortet, men det kan Solteks eget monitorprogram.

Skriv hvis der er mere du vil vide...

Zulu

Fra : Henrik Sahl

Dato : 22-02-05 00:04

"Zulu" <zulu@@@toughguy.net> wrote in message
> [...]
>
> En ting jeg er lidt irrierteret over er at Motherboard Monitor ikke kan
> vise alle temperaturer fra kortet, men det kan Solteks eget

Hvilket mærke ram har du i den ?

Mvh
Henrik

Fra : Zulu

Dato : 23-02-05 20:43

Henrik Sahl wrote:

> Hvilket mærke ram har du i den ?

Nogle billige TakeMS CL2,5, som jeg håber kan køre stabilt - ellers så får
sælger dem liget tilbage i hovedet igen.

Zulu