Morrowind/Bloodmoon
Fra : Lars Aage

Dato : 21-02-05 19:21

Jeg har et par spørgsmål

1. Der er en by der hedder Skaal. Når jeg kommer op i den siger de at jeg
skal snakke med deres leder i byen. Lederen siger at jeg skal komme tilbage
når jeg har grund til at være her. Hvad er det jeg skal gøre der?

2. Jeg skal lede efter en port til et der hedder Sorngarde eller er det
sovngarde hvor er det?

3. der er en isborg med en port hvordan kommer man der ind

4. det er et kæmpe stort isbjerg er der overhovedt noget spændene ved den.

5. der er noget is med et skelet inden i. Hvilket "tools" skal jeg bruge for
at ødelægge det.

6. sidste spørgsmål Der er huler der er spærret at sten eller is eller sne.
Hvordan kommer jeg ind i de huler.

Det er mange spørgsmål men jeg kan simpel hen ikke finde ud af dem. håber
nogen kan hjælpe. Tak.

Venlig hilsen Lars

Fra : Michael Villekjær

Dato : 21-02-05 23:15

Lars Aage wrote:
> [...]
> Hvordan kommer jeg ind i de huler.
>
> Det er mange spørgsmål men jeg kan simpel hen ikke finde ud af dem. håber

Har du prøvet google?

http://www.gamebanshee.com/morrowind/bloodmoonlocations.php

Kender ikke spillet men kan det her bruges?

/Michael

Fra : Jesper Hauerslev And~

Dato : 22-02-05 11:14

Hejsa

Hvad angår dit første spørgsmål så vil lederen af Skaal kun snakke med
dig når du går igang med Bloodmoons hovedquest. Den kommer du igang med
ved først at snakke med kommandanten af den lokale kejserlige forpost
(Borgen der ligger lige for næsen af dig når du ankomer med båd) Løs et
par opgaver for ham og på et tidspunkt bliver du sendt afsted til Skaal.
Først der vil høvdingen snakke med dig.

Angående isborgen så mener jeg også at du først får adgang til den
gennem spillets hovedquest.

Tag evt. også et kig på www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/589642.html

Den er god at have ved hånden hvis man sidder fast

mvh.
Jesper

Fra : Arcana Dragon

Dato : 22-02-05 19:00

Jesper Hauerslev Andersen <jeha99@noemail.hum.aau.dk> skrev i
meddelelsen news:421b05fd$0$29276$14726298@news.sunsite.dk:

> Angående isborgen så mener jeg også at du først får adgang til den
> gennem spillets hovedquest.

Nix - den er permanent lukket. Man skal bruge "bagdøren" - men den får man
først adgang til når man får "Dead Horkers"-questen.

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u