En video af malawiansk parringsleg!
Fra : Tom Manczak

Dato : 25-05-01 00:32

Med mit webcam har jeg formået at optage mit Labidochromis caeruleus par
i fuldbyrdet parringsleg! Jeg synes at optagelserne er blevet ret gode!
Har i evt lyst til at se ? så kan den findes på
http://manczak.mobilixnet.dk (kedelig side, men oprettet kun for filmens
skyld), den fylder 7 mb, og kræver DivX driver/plugin for at se.

Det skete mindre end en time efter jeg satte hannen over i det nye
akvarie til hunnen , og foregår på en skrå sten. læg mærke til at
omkring 20 sek efter start, der triller nogle æg ned ad stenen, som
hunnen skynder sig at svømme ned for at samle op. Bare en sjov
detalje...

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Copenhagen, Denmark
ICQ 110297734

Fra : Tom Manczak

Dato : 25-05-01 00:38

Iøvrigt, en anden ting var at det hunnen overhovedet ikke var hævet ved
gattet som de plejer når de er "modne". Det skete på kun en ½ time, så
var hun hævet!

Fra : Madsen

Dato : 25-05-01 17:03

"Tom Manczak" <tom_manczak@mobilixnet.dk> skrev:

> http://manczak.mobilixnet.dk

Det er jo ligefrem på højde med det man ser fra National
Geographic ;)

Tillykke med "fangsten."

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Tom Manczak

Dato : 26-05-01 14:37

> Tillykke med "fangsten."

Jeg takker!

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 25-05-01 17:28

"Tom Manczak" <tom_manczak@mobilixnet.dk> wrote in message
> Med mit webcam har jeg formået at optage mit Labidochromis caeruleus par
> i fuldbyrdet parringsleg! Jeg synes at optagelserne er blevet ret gode!
[snip]

> --
> Med Venlig Hilsen / Regards,
>
> Tom Manczak, Copenhagen, Denmark
> ICQ 110297734

Hej Tom

Hvilket webcam har du brugt??

Flot fanget forøvrigt!
Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk

Fra : Tom Manczak

Dato : 26-05-01 14:42

> Hvilket webcam har du brugt??

Et fra Avermedia, det hedder vistnok avercam USB. Det kostede 200 kr (!)
på letsbuyit, 2 uger senere blev prisen sat op til 700 kr??? Det har en
ret god opløsning/lysfølsomhed, sammenlignet med de fleste. Især til den
pris jeg fik den til!

> Flot fanget forøvrigt!

Tak!