Ringenes Herre statuer til salg - undskyld~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-02-05 17:18

.... det er her der kunne sidde nogle interesserede - disse figurer er fra
Sideshow Weta og sikkert kun kendt af filmnørder, som jer herinde.

den ene er en Uruk-hai Berserker af polysten - nypris er 125$ - en finger er
brækket af og den limer jeg så på - derefter finder vi selvfølgelig en
fornuftig pris

http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?category=search&item=9333&type=store

Den anden er en buste - en Nazgul Steed Bust - kæden i den ene side er gået
løs og den laver jeg selvfølgelig osse.
prisen fra ny er 75$ og der finder jeg osse en pris der er fornuftig

http://www.sideshowtoy.com/cgi-bin/category.cgi?category=search&item=9417&type=store

billeder kan vises af de aktuelle skader. Evt. køber kan osse selv få lov at
reparere hvis det er det der skal til.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : N/A

Dato : 21-02-05 17:27

Fra : Peter B. Juul

Dato : 21-02-05 17:27

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> writes:

> Må man spørge om hvorfor du vil af med dem?

Lad mig gætte... Kæresten vil IKKE have det SKRAMMEL stående...

--
Peter B. Juul, o.-.o "Det handler alt sammen om at tage hensyn til
The RockBear. ((^)) sine medmennesker, selv når de er åbentlyst

Fra : Smiley

Dato : 21-02-05 21:01

On 21 Feb 2005 17:27:02 +0100, p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in
dk.kultur.film:

>Lad mig gætte... Kæresten vil IKKE have det SKRAMMEL stående...

Og hvad med det SKRAMMEL du skriver, det er der sgu INGEN der vil have.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 21-02-05 22:50

Smiley <sus@postMANDVÆKkasse.org> writes:

> Og hvad med det SKRAMMEL du skriver, det er der sgu INGEN der vil have.

Du er stadig bitter over, at jeg har udstillet hvor tåbelig du er?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Roses are #FF0000,
The RockBear. ((^)) violets are #0000FF,

Fra : Smiley

Dato : 22-02-05 11:48

On 21 Feb 2005 22:50:01 +0100, p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in
dk.kultur.film:

>Du er stadig bitter over, at jeg har udstillet hvor tåbelig du er?

Du er så grinagtig.

Fra : Stefan Holm

Dato : 21-02-05 22:53

Smiley <sus@postMANDVÆKkasse.org> writes:

> Og hvad med det SKRAMMEL du skriver, det er der sgu INGEN der vil have.

Vil du ikke godt gå væk og så først komme tilbage når du fylder 14?

--
Stefan Holm
"She's a space hooker!"

Fra : Peter B. Juul

Dato : 22-02-05 00:31

Stefan Holm <nospam@algebra.dk> writes:

> Vil du ikke godt gå væk og så først komme tilbage når du fylder 14?

Det er jo det, der er det sygelige - han kan umuligt være under 14,
når han stædigt fastholder, at en BBC-serie fra 1981 er den ultimative
udgave af noget som helst. En person under 14 ville gå fuldkommen i
koma over, at nogen tillader sig at laver SF-agtige ting uden wire-fu.

Fra : Smiley

Dato : 22-02-05 11:52

On 22 Feb 2005 00:30:49 +0100, p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in
dk.kultur.film:

> [...]
>udgave af noget som helst. En person under 14 ville gå fuldkommen i
>koma over, at nogen tillader sig at laver SF-agtige ting uden wire-fu.

Og du er så tåbelig at påstå D. Adams ikke kan lide en tvserie han selv deltager
i, endda i mindst 3 scener incl en nøgenscene.
Du er sgu rent til grin.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 22-02-05 13:00

Smiley <sus@postMANDVÆKkasse.org> writes:

> Og du er så tåbelig at påstå D. Adams ikke kan lide en tvserie han selv deltager
> i, endda i mindst 3 scener incl en nøgenscene.

This is your wake-up call: Masser af folk er med i film og tv-serier,
som de ikke bagefter er tilfredse med. En vis Alec Guiness fandt
f.eks. sin rolle som Obi-Wan Kenobi dybt belastende og han var meget,
meget træt af folk, der spurgte til den.

> Du er sgu rent til grin.

Ja, måske. Men så er jeg til grin sammen med de bedste. Jeg er
temmelig sikker på, at det var i "Don't Panic!" at jeg læste om Adams'
stridigheder med instruktøren, og Gaiman (forfatteren til "Don't
Panic!") kendte Adams en hel del bedre end du og jeg.

--
Peter B. Juul, o.-.o Er der ikke, dybest set, tale om
The RockBear. ((^)) en interessekonflikt, når DF både

Fra : Smiley

Dato : 22-02-05 13:51

On 22 Feb 2005 13:00:24 +0100, p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in
dk.kultur.film:

> [...]
>f.eks. sin rolle som Obi-Wan Kenobi dybt belastende og han var meget,
>meget træt af folk, der spurgte til den.

Total uden relevans til Adams udtalelser på BBC dvd'en.

> [...]
>stridigheder med instruktøren, og Gaiman (forfatteren til "Don't
>Panic!") kendte Adams en hel del bedre end du og jeg.

Tja, du ER til grin, for Adams egne udtalelser og medvirken i BBC serien og
senere BBC materiale taler sit eget sprog, og ikke andres.
Køb BBC dvd fra 2002 og få det bekræftet.

Fra : Per Bakk

Dato : 23-02-05 17:24

> Ja, måske. Men så er jeg til grin sammen med de bedste.

For ikke at glemme - overvægtig med de fedeste.

/ Per

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-02-05 01:07

"Per Bakk" <mail@nospam.invalid> writes:

> For ikke at glemme - overvægtig med de fedeste.

Uhh, smart fyr, hva?

Meld ud hvem du er, skvat, så kan jeg tage dine tåbeligheder
seriøst. At spy om sig med grovheder, som man ikke engang tør sætte
sit navn under, er sådan noget tøsedrenge gør.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Første bind i Sandman-serien er noget af det
The RockBear. ((^)) bedste der er udgivet i tegneseriemediet

Fra : Hoho

Dato : 24-02-05 11:25

On 24 Feb 2005 01:06:43 +0100, p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in
dk.kultur.film:

>Uhh, smart fyr, hva?
>
>Meld ud hvem du er, skvat, så kan jeg tage dine tåbeligheder
>seriøst. At spy om sig med grovheder, som man ikke engang tør sætte
>sit navn under, er sådan noget tøsedrenge gør.

"It takes one to know one."

Fra : Per Bakk

Dato : 24-02-05 16:54

> Meld ud hvem du er, skvat, så kan jeg tage dine tåbeligheder
> seriøst.

Det ser nu ud til at lykkedes dig meget godt, Big Boy.

/ Per

P.S. Glædelig grisefest!

Fra : Smiley

Dato : 22-02-05 11:49

On 21 Feb 2005 22:53:09 +0100, Stefan Holm <nospam@algebra.dk> wrote in
dk.kultur.film:

>Vil du ikke godt gå væk og så først komme tilbage når du fylder 14?

Jeg er mindst 14 år ældre end dig.

Fra : -V-

Dato : 22-02-05 11:57

Smiley wrote:

> Jeg er mindst 14 år ældre end dig.

Så meget desto mere bekymrende for din mentale tilstand.

-V-

Fra : Per Bakk

Dato : 23-02-05 17:23

> Vil du ikke godt gå væk og så først komme tilbage når du fylder 14?
>
> --
> Stefan Holm

Peter's trofaste rygklapper og lakaj!
- Men du skal jo gøre dig fortjent til at beholde dit "idiot" citat i Peters
selvmodsigende signatur.

/ Per

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-02-05 01:03

"Per Bakk" <mail@nospam.invalid> writes:

> Peter's trofaste rygklapper og lakaj!
> - Men du skal jo gøre dig fortjent til at beholde dit "idiot" citat i Peters
> selvmodsigende signatur.

Stefan skal ikke gøre sig fortjent til noget. Han gjorde sig fortjent
til at få bemeldte citat i min citat-fil, da han skrev det. Det var
skægt, det var spot-on og det bliver der.

Vil du have et idiot-mærkat? Du må få det helt gratis for din trofaste
indsats i idiotiens tjeneste...
--
Peter B. Juul, o.-.o "Får kan ikke lide at blive slået med en pind."
The RockBear. ((^)) -Marianne Juul, 2003

Fra : Hoho

Dato : 24-02-05 11:27

On 24 Feb 2005 01:02:47 +0100, p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in
dk.kultur.film:

> [...]
>skægt, det var spot-on og det bliver der.
>
>Vil du have et idiot-mærkat? Du må få det helt gratis for din trofaste

Skrev lederen af idiotiens tjeneste.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-02-05 11:44

Hoho <sunspot@postHÅNDkasse.org> writes:

> Skrev lederen af idiotiens tjeneste.

du hygger dig rigtigt, Gerner.

Er det sådan nogle anfald du får? Fordi det meste af tiden er du nok
gnaven og til tider belastende, men de her perioder, hvor du går amok
i en frådende, savlende, "anonym" tilsvining af alt og alle dukker jo
hyppigt op...

--
Peter B. Juul, o.-.o "How do I love thee? Let me count the ways:
The RockBear. ((^)) one one-thousand,

Fra : Hoho

Dato : 24-02-05 14:56

On 24 Feb 2005 11:43:57 +0100, p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in
dk.kultur.film:

> [...]
>gnaven og til tider belastende, men de her perioder, hvor du går amok
>i en frådende, savlende, "anonym" tilsvining af alt og alle dukker jo

Spil ikke sart, du er lige så fikseret på at gå amok som alle andre.
Dine englevinger er forlængt inddraget af kabalen.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-02-05 18:21

> Må man spørge om hvorfor du vil af med dem?

jeg har 2 berserkere og flere statuer på vej, så jeg vil af med de 2 der har
fejl. Jeg sælger dem med nedslag i prisen af samme grund. Udsmykningsværdien
er jo den samme, men de vil nok ikke stige i værdi og det er lidt det jeg
søger med min samling.

Fra : Smiley

Dato : 21-02-05 21:03

Fjern dine annoncer fra gruppen.

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-02-05 21:15

Smiley wrote:

> Fjern dine annoncer fra gruppen.

Du ved vist ikke så meget om hvordan usenet fungerer? Det er i praksis
så godt som umuligt at slette et indlæg.

/David

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-02-05 21:32

Den 21-02-05 21.14 skrev David Rasmussen følgende:

> Du ved vist ikke så meget om hvordan usenet fungerer? Det er i praksis
> så godt som umuligt at slette et indlæg.

Så umuligt er det vel heller ikke. Stil dig på indlægget --> Edit -->
Cancel Message. Det slettes fra de fleste servere, men det slettes
selvfølgelig ikke hos de brugere, som allerede har hentet indlægget.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-02-05 00:30

Kim Ludvigsen wrote:

> Så umuligt er det vel heller ikke. Stil dig på indlægget --> Edit -->
> Cancel Message.

Det sørger absolut ikke for at slette beskeden fra alverdens servere
hvor beskeden måtte være propageret ud til. Mange server ignorerer cancel.

< Det slettes fra de fleste servere,

Aha. Dokumentation?

/David

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-02-05 00:45

Den 22-02-05 00.29 skrev David Rasmussen følgende:
> Kim Ludvigsen wrote:

> Det sørger absolut ikke for at slette beskeden fra alverdens servere
> hvor beskeden måtte være propageret ud til. Mange server ignorerer cancel.

> Aha. Dokumentation?

Vi befinder os i en dansk nyhedsgruppe. Jeg kender ingen danske
udbydere, der ignorerer en cancel, men du er da velkommen til at
fortælle, hvis du har en anden erfaring.

Denne diskussion hører ikke hjemme her. Jeg sætter XFUT til
netikkette-gruppen, mon ikke det er den rette gruppe?

XFUT: news:dk.admin.netikette

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 22-02-05 18:34

"Smiley" <sus@postMANDVÆKkasse.org> skrev i en meddelelse

> Fjern dine annoncer fra gruppen.

Ellers bli'r du sur?
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Hoho

Dato : 22-02-05 19:15

troll

Fra : Smiley

Dato : 21-02-05 21:00

On Mon, 21 Feb 2005 17:21:08 +0100, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in dk.kultur.film:

>Må man spørge om hvorfor du vil af med dem?

Nej du kan ikke, henvis ham til en markedsgruppe.

Fra : Smiley

Dato : 21-02-05 20:59

On Mon, 21 Feb 2005 17:18:18 +0100, "sniper_Nolight"
> [...]

>brækket af og den limer jeg så på - derefter finder vi selvfølgelig en

En skumbanan er budt.

> [...]
En skumbanan er budt.

>billeder kan vises af de aktuelle skader. Evt. køber kan osse selv få lov at

En skumbanan fixer den.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 21-02-05 21:24

>SNIP en masse om skumbananer...

> En skumbanan fixer den.

Af et angreb på en person for at poste off topic, så er det da lige lovligt
meget at skulle fyre 4 ligegyldige indlæg af... Hans indlæg var da i det
mindste interessant nok at læse og SNiper har da en point i at det er her i
gruppen køberne skal findes. Dine 4 indlæg var stort set alle uden noget som
helst indhold...desuden poster du overhovedet noget når film diskuteres, kan
ikke lige huske at have set dit navn her før...eller blander du dig bare når
du kan lukke galde ud?

Mvh. Brian

og husk

- Der er ingen regler uden undtagelser

- Regler er til for at blive brudt

SHIT jeg er blevet smittet med Bo Warming's citat-virus....

Fra : Smiley

Dato : 22-02-05 12:00

On Mon, 21 Feb 2005 21:24:19 +0100, "Brian, Rikke & Kristian"
<brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote in dk.kultur.film:

> [...]
>
>- Der er ingen regler uden undtagelser
>
>- Regler er til for at blive brudt
>
>SHIT jeg er blevet smittet med Bo Warming's citat-virus....

Og så har du liget fyret noget total ligegyldigt af. Hvorfor ?
Du kommer her bare for den slags ?
Er du ansat til det ?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-02-05 10:28

> En skumbanan fixer den.

jeg poster ot og undskylder på forhånd - jeg giver en grund til hvorfor -
grunden er, at folk der bare tilnærmelsesvis kunne få noget ud af disse
smukke statuer, nok var at finde i en filmgruppe - det er der så osse, men
istedet er der så en tosse der tillader sig at sidde og spille idiot og tage
al opmærksomheden... hvad får du ud af det?

danske nyhedsgrupper udvikler sig i en retning af langt mere provokation og
barnagtigheder end egentlig diskussion - sørgeligt - den måde at tiltale
andre har jeg endnu til gode, at opleve i udenlandske forums... heldigvis.

Fra : Smiley

Dato : 22-02-05 12:04

On Tue, 22 Feb 2005 10:27:42 +0100, "sniper_Nolight"

>jeg poster ot og undskylder på forhånd - jeg giver en grund til hvorfor -

Det giver dig INGEN ret til at ødelægge gruppen med OT indlæg. troll

> [...]
>andre har jeg endnu til gode, at opleve i udenlandske forums... heldigvis.

Og du har lige skrevet et indlæg der demonstrerer dit synspunkt. troll
I udenlandske forums (er www baseret), så er der moderatorer i de fleste.
På usenet florerer folk som dig i massevis og som dig ødelægger de usenet. troll

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-02-05 12:19

Smiley wrote:

> Det giver dig INGEN ret til at ødelægge gruppen med OT indlæg. troll

Du ved vist ikke hvad en troll er. Hvad om du forsvandt i et stykke tid
og lærte lidt om usenet, og så kom igen når du var blevet klogere og
havde anskaffet lidt grundlæggende ydmyghed? Det ville klæde dig.

> Og du har lige skrevet et indlæg der demonstrerer dit synspunkt. troll

Du ved stadig ikke hvad en troll er.

> I udenlandske forums (er www baseret),

Har intet med usenet at gøre.

> så er der moderatorer i de fleste.
> På usenet florerer folk som dig i massevis og som dig ødelægger de usenet. troll

Idiot.

/David

Fra : Smiley

Dato : 22-02-05 13:55

On Tue, 22 Feb 2005 12:18:31 +0100, David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net>
wrote in dk.kultur.film:

> [...]
>og lærte lidt om usenet, og så kom igen når du var blevet klogere og
>havde anskaffet lidt grundlæggende ydmyghed? Det ville klæde dig.

troll

>/David
barneunge.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 22-02-05 13:03

Smiley <sus@postMANDVÆKkasse.org> writes:

> Og du har lige skrevet et indlæg der demonstrerer dit synspunkt. troll
> I udenlandske forums (er www baseret), så er der moderatorer i de fleste.

Ja. De er meget bedre. Gå nu derhen i stedet.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 22-02-05 13:36

Smiley wrote:
> Det giver dig INGEN ret til at ødelægge gruppen med OT indlæg. troll

Havde du bare holdt din kæft så havde vi kun haft et par enkelte
meddelelser i denne tråd og vi kunne have fokuseret på de diskussioner
der er on-topic. Hvis der er nogen der er en troll her så er det sku
dig. Ja snipers indlæg var off-topic men sålænge det ikke tager overhånd
så sker der ikke det store ved at lade regulars skrive et off-topic
indlæg engang imellem.

Havde det været svært at fortsætte den normale diskussion fordi sniper
havde skrevet en fandens masse af denne slags indlæg så kunne jeg forstå
at man gjorde et stort nummer ud af det. Slap dog lidt af.

Tenz.

Fra : Smiley

Dato : 22-02-05 15:41

On Tue, 22 Feb 2005 13:35:34 +0100, Tenzel Kim <tenzel_kim@hotmail.com> wrote in
dk.kultur.film:

> [...]
>havde skrevet en fandens masse af denne slags indlæg så kunne jeg forstå
>at man gjorde et stort nummer ud af det. Slap dog lidt af.

Tag en tudekiks.
Dit indlæg er totalt unødvendigt og bidrager kun til antallet af OT indlæg.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 22-02-05 22:27

Smiley wrote:
> Tag en tudekiks.
> Dit indlæg er totalt unødvendigt og bidrager kun til antallet af OT indlæg.

I modsætning til dine?? Een gang havde været mere end nok. Heldigvis er
jeg ligeglad med antallet af OT indlæg. Det er kun indlæg som dine der
er irriaterende :)

Tenz.

Fra : -V-

Dato : 22-02-05 23:44

Tenzel Kim wrote:

> I modsætning til dine?? Een gang havde været mere end nok. Heldigvis
> er jeg ligeglad med antallet af OT indlæg. Det er kun indlæg som dine der
> er irriaterende :)

Men sådan er Gerner, røvirriterende, uanset hvilket handle han gemmer sig
under.

-V-

Fra : Hoho

Dato : 23-02-05 11:15

On Tue, 22 Feb 2005 22:26:37 +0100, Tenzel Kim <tenzel_kim@hotmail.com> wrote in
dk.kultur.film:

>I modsætning til dine?? Een gang havde været mere end nok. Heldigvis er
>jeg ligeglad med antallet af OT indlæg. Det er kun indlæg som dine der
>er irriaterende :)

Og dem kommer der flere af jo flere du skriver. troll

Fra : Tenzel Kim

Dato : 23-02-05 18:16

Jeg har kun et spørgsmål. Er "troll" din signatur for i så tilfælde
passer den meget godt :)

Tenz.

Fra : Hoho

Dato : 23-02-05 19:21

On Wed, 23 Feb 2005 18:15:41 +0100, Tenzel Kim <tenzel_kim@hotmail.com> wrote in
dk.kultur.film:

>Jeg har kun et spørgsmål. Er "troll" din signatur for i så tilfælde
>passer den meget godt :)

Dumme spørgsmål besvares med: troll.

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 21-02-05 21:52

> [...]

> brækket af
>
> Nazgul Steed Bust - kæden i den ene side er gået

Jeg kunne måske godt være interesseret. Hvilken prisklasse havde du
forestillet dig? Hvordan kan jeg se billederne?

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-02-05 10:59

> Jeg kunne måske godt være interesseret. Hvilken prisklasse havde du
> forestillet dig? Hvordan kan jeg se billederne?

750,- for dem begge - jeg kan maile dig nogle billeder - ellers kan jeg
lægge dem ud på min side.
De er nye - gået i stykker under transport - de kan limes så det ikke kan
ses.

Jeg har hørt - jeg kan ikke selv - at man kan male dem som man maler
warhammer hvis man blander farven korrekt og så er det umuligt at se noget
overhovedet - ved limningen kan der kommer en fin streg hvis man er helt tæt
på.

Fra : Smiley

Dato : 22-02-05 12:05

On Tue, 22 Feb 2005 10:59:05 +0100, "sniper_Nolight"

> [...]
>overhovedet - ved limningen kan der kommer en fin streg hvis man er helt tæt

Jeg håber du brænder inde med skidtet. troll
Brug en markedsgruppe !

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-02-05 13:54

> Jeg håber du brænder inde med skidtet

se det er det jeg ikke forstår... hvorfor denne ondskabsfuldhed? - om jeg
brænder inde med dem eller ej kan vel være dig ligegyldigt... ødelægger jeg
dit liv i sådan en grad med et ot indlæg at du ønsker mig dårlige ting i
livet?... det er da helt vildt sørgeligt.

>troll

fjols.

Fra : Smiley

Dato : 22-02-05 15:42

On Tue, 22 Feb 2005 13:53:59 +0100, "sniper_Nolight"

Grædekone, tag en tudekiks.

Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 22-02-05 14:16

> 750,- for dem begge - jeg kan maile dig nogle billeder - ellers kan jeg
> lægge dem ud på min side.

750 er for meget for mig. Jeg køber måske en ny i stedet. Held og lykke
med salget!

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-02-05 14:32

> 750 er for meget for mig. Jeg køber måske en ny i stedet. Held og lykke
> med salget!

tak skal du have.

Fra : Smiley

Dato : 22-02-05 15:44

On Tue, 22 Feb 2005 14:32:10 +0100, "sniper_Nolight"

Brug en markedsgruppe, troll.

Fra : Smiley

Dato : 22-02-05 15:43

On Tue, 22 Feb 2005 14:15:34 +0100, null@mail.dk (Nick Bødker Holmberg) wrote in
dk.kultur.film:

>750 er for meget for mig. Jeg køber måske en ny i stedet. Held og lykke
>med salget!

Ha, giv ham en skumbanan, mere er lortet ikke værd.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 22-02-05 00:33

Jeg byder en skumbanan: <http://wiki.wegge.dk/Skumbanan>

--
/Wegge
<http://wiki.wegge.dk/Usenet>

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-02-05 10:36

> Jeg byder en skumbanan: <http://wiki.wegge.dk/Skumbanan>

har du læst tråden inden du lukker lort ud?.... ellers vil jeg da fortælle
dig at det bliver sjovere og sjovere hver gang der er en der skriver
skumbanan.....

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 22-02-05 10:49

> har du læst tråden inden du lukker lort ud?.... ellers vil jeg da

Betragt det som en varedeklaration. Det er dig der har dummet dig, og
jo mere du stritter imod, jo mindre populær bliver du her.

> fortælle dig at det bliver sjovere og sjovere hver gang der er en
> der skriver skumbanan.....

Det er også det der er meningen.

Fra : Smiley

Dato : 22-02-05 12:08

On Tue, 22 Feb 2005 10:36:17 +0100, "sniper_Nolight"

fut dk.snak.vittigheder

Fra : Kim2000

Dato : 22-02-05 12:00

> [...]
> er brækket af og den limer jeg så på - derefter finder vi selvfølgelig en

Må jeg spørge hvorfor der er nogle der vil give 75-125$ for et stykke
plastic/tin af en figur? Måske skal man bare være filmfreak eller samler før
man forstår det?

Nu er jeg selvfølgelig også en nærrigrøv, jeg gav fx kun 120 kroner for alle
3 ringenes herre på VHS og kan egentlig ikke se hvorfor jeg skulle betale
langt mere for en dvd udgave af de samme film.

mvh
Kim

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-02-05 12:20

Kim2000 wrote:

> Nu er jeg selvfølgelig også en nærrigrøv, jeg gav fx kun 120 kroner for alle
> 3 ringenes herre på VHS og kan egentlig ikke se hvorfor jeg skulle betale
> langt mere for en dvd udgave af de samme film.

For det første er det jo vigtigt at have de rigtige udgaver af filmene
istedet for de skamklippede korte udgaver.
For det andet er kvaliteten på VHS uudholdelig.

/David

Fra : Smiley

Dato : 22-02-05 13:56

On Tue, 22 Feb 2005 12:19:44 +0100, David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net>
wrote in dk.kultur.film:

>For det første er det jo vigtigt at have de rigtige udgaver af filmene
>istedet for de skamklippede korte udgaver.
>For det andet er kvaliteten på VHS uudholdelig.
>
>/David
troll

Fra : Emil Rune

Dato : 22-02-05 16:04

> On Tue, 22 Feb 2005 12:19:44 +0100, David Rasmussen
> <david.rasmussen@gmx.net>

>>> 3 ringenes herre på VHS og kan egentlig ikke se hvorfor jeg skulle

> troll

Hahaha...bizzaro-niveauet når nye højder! Nu troller man åbenbart også
selvom man er fuldstændig on-topic og kommenterer som David gjorde....

Og til folk der ikke kan lade være med at svare på kødhovedets indlæg:
http://www.vinylfrontier.com/Photoshops/Do-not-feed-the-trolls.jpg ;)

Emil

Fra : Peter B. Juul

Dato : 22-02-05 16:09

"Emil Rune" <no.one@nowhere.na> writes:

> Hahaha...bizzaro-niveauet når nye højder! Nu troller man åbenbart også
> selvom man er fuldstændig on-topic og kommenterer som David gjorde....

Banan! Tag en skumtrold.

--
Peter B. Juul, o.-.o "De fleste danskere i dag er vokset op med TV,
The RockBear. ((^)) og har derfor ikke længere tålmodighed til et

Fra : Hoho

Dato : 22-02-05 18:24

On Tue, 22 Feb 2005 16:04:01 +0100, "Emil Rune" <no.one@nowhere.na> wrote in
dk.kultur.film:

> [...]
>selvom man er fuldstændig on-topic og kommenterer som David gjorde....
>
>Og til folk der ikke kan lade være med at svare på kødhovedets indlæg:

troll

Fra : Lasse

Dato : 22-02-05 18:35

Smiley <sus@postMANDVÆKkasse.org> wrote in

> troll

PLONK

Fra : Hoho

Dato : 22-02-05 19:15

On 22 Feb 2005 17:34:56 GMT, Lasse <faraos_cigar@_hotmail.com> wrote in
dk.kultur.film:

>Smiley <sus@postMANDVÆKkasse.org> wrote in

>PLONK

Gitar.

Fra : Kim2000

Dato : 22-02-05 19:32

> For det første er det jo vigtigt at have de rigtige udgaver af filmene
> istedet for de skamklippede korte udgaver.

Ja, det er jo rigtig nok, jeg kan da godt se stor forskel på oplevelsen af
Aliens DC og den oprindelige Aliens

> For det andet er kvaliteten på VHS uudholdelig.

Mjah, deeet....

Mange film er det i hvert fald ligegyldigt ved, fordi det er film man bare
ser og så er de glemt igen to minutter efter.

mvh
Kim

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-02-05 00:06

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> writes:

> Ja, det er jo rigtig nok, jeg kan da godt se stor forskel på oplevelsen af
> Aliens DC og den oprindelige Aliens

Forskellen er langt mere markant i Ringenes Herre-trilogien. I Aliens
var det jo mest øjeguf, det handlede om.

--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Kim2000

Dato : 23-02-05 02:35

> Forskellen er langt mere markant i Ringenes Herre-trilogien. I Aliens
> var det jo mest øjeguf, det handlede om.

Øjenguf og øjenguf, jeg tænker på toeren, hvor der er 20 minutter ekstra,
hvor man bl.a. oplever Neuts familie.

Det kunne da godt være jeg skulle tjekke en af de "utallige"
extend/large/director/special edition/t-shirt Edition/find-selv-på-flere-
bokse der er kommet på markedet.

mvh
Kim

Fra : Hoho

Dato : 23-02-05 11:18

On Wed, 23 Feb 2005 02:35:16 +0100, "Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in
dk.kultur.film:

> [...]
>
>Det kunne da godt være jeg skulle tjekke en af de "utallige"
>extend/large/director/special edition/t-shirt Edition/find-selv-på-flere-

Noget skal du jo bruge dine millioner til.
Og en større lejlighed/hus til opbevaring.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-02-05 13:51

> Må jeg spørge hvorfor der er nogle der vil give 75-125$ for et stykke
> plastic/tin af en figur? Måske skal man bare være filmfreak eller samler
> før man forstår det?

jeg ved ikke om man skal være filmfreak - jeg synes de er afsindigt smukke
og hænger direkte sammen med filmproduktionen - der er mange grunde til at
jeg køber - dem der er enig med mig behøver sikkert heller ikke have grunde
andre end deres egne - osse derfor jeg startede tråden herinde - her var der
en chance for at folk med samme interesser var til stede.

Jeg mener disse statuer er fuldt på højde og somme tider over, andre
pyntegenstande, så hvorfor ikke?

Har du ikke noget du gladeligt betaler for ?

> Nu er jeg selvfølgelig også en nærrigrøv, jeg gav fx kun 120 kroner for
> alle 3 ringenes herre på VHS og kan egentlig ikke se hvorfor jeg skulle
> betale langt mere for en dvd udgave af de samme film.

at være nærig er fint nok - personligt vil jeg hellere købe dvd og se
filmene i ordentlig kvalitet - at se filmene på vhs og bagefter rose mig
selv for et fantastisk køb ved jeg ikke holder. Pengene bruger ejg på et
eller andet alligevel, så kan jeg ligeså godt købe noget godt.

Fra : Smiley

Dato : 22-02-05 15:50

On Tue, 22 Feb 2005 13:50:45 +0100, "sniper_Nolight"

> [...]
>andre end deres egne - osse derfor jeg startede tråden herinde - her var der
>en chance for at folk med samme interesser var til stede.

Uønskede emner:
* Debat om forbrugerelektronik, herunder audio- og videoudstyr,
henvises til hhv. dk.teknik.lyd og dk.teknik.tv+video.

* Diskussioner om tv-programmer, herunder tv-serier på f.eks. DVD,
hører almindeligvis til i dk.medier.tv. Dog kan f.eks. tv-film,
faktuelle programmer om film samt filmiske virkemidler i tv-serier
diskuteres i gruppen.

* Debat om salgssteder henvises til dk.forbruger.

* Køb, salg og bytte af (DVD-)film sker i
dk.marked.privat.tv+video(.dvd).

* Anden type handel hører til i dk.marked*.

* Annoncering og reklame henvises til dk.opslag*.
#####################################
Tag og lær det.

> [...]
>selv for et fantastisk køb ved jeg ikke holder. Pengene bruger ejg på et
>eller andet alligevel, så kan jeg ligeså godt købe noget godt.

Køb en skumbanan.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-02-05 16:26

"Smiley" skrev i en meddelelse

> Uønskede emner:
> * Debat om forbrugerelektronik, herunder audio- og videoudstyr,
> henvises til hhv. dk.teknik.lyd og dk.teknik.tv+video.

Citat:
Folk opfordres til at føre et pænt og høfligt sprog. Kan man ikke det,
henvises der til dk.snak.mudderkastning.
Citat Slut:

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Hoho

Dato : 22-02-05 18:29

On Tue, 22 Feb 2005 16:26:19 +0100, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in dk.kultur.film:

>Citat:
>Folk opfordres til at føre et pænt og høfligt sprog. Kan man ikke det,
>henvises der til dk.snak.mudderkastning.
>Citat Slut:

Og annoncer henvises til ?

Tag lige at citere hvad denne tråd drejer sig om.=annonce.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-02-05 19:13

"Hoho" skrev i en meddelelse

> Tag lige at citere hvad denne tråd drejer sig om.=annonce.

Nej jeg vil ej , "Smiley" citer fra gruppens fundats
vedr handel , jeg citere fra også fra gruppens fundats
blot det sted hvor der nævnes " pænt og høfligt sprog "
det syntes jeg er på sin plads i denne tråd !

Fra : Tenzel Kim

Dato : 22-02-05 22:34

Michael Meidahl Jensen wrote:
> Nej jeg vil ej , "Smiley" citer fra gruppens fundats
> vedr handel , jeg citere fra også fra gruppens fundats
> blot det sted hvor der nævnes " pænt og høfligt sprog "
> det syntes jeg er på sin plads i denne tråd !

Exactly. Uanset om sniper har begået en fejl eller ej ved at poste hans
off-topic emne her så begår Smiley en ligeså stor fejl ved ikke at
opføre sig pænt og høfligt. Det er en ting at gøre opmærksom på at det
er en forkert gruppe en anden at gøre det på den måde Smiley gør det.

Tenz.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-02-05 10:29

> [...]
> sig pænt og høfligt. Det er en ting at gøre opmærksom på at det er en
> forkert gruppe en anden at gøre det på den måde Smiley gør det.

Til sidst er det bedst bare at lade være med at svare, da det jo er helt
tydeligt at han i bund og grund er ligeglad med min ot, men kun er der for
at spille idiot - uanset hvad man har af argumenter gentager han bare sig
selv i det uendelige... og så er den diskussion ligesom færdig - men han
fjernede da focus fra emne helt fint og jeg har ikke fået solgt, så han kan
sove roligt om natten

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-02-05 16:10

"sniper_Nolight" skrev i en meddelelse

> ... det er her der kunne sidde nogle interesserede - disse figurer er fra
> Sideshow Weta og sikkert kun kendt af filmnørder, som jer herinde.

Sikke da en tråd ,det lykkedes for "Smiley" at få det
han åbenbart ønsker mest af alt ......opmærksomhed.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-02-05 18:53

> Sikke da en tråd ,det lykkedes for "Smiley" at få det
> han åbenbart ønsker mest af alt ......opmærksomhed.

ja - det klarede han helt fint - langt ude hvad folk vil byde sig selv

Fra : Hoho

Dato : 22-02-05 19:26

On Tue, 22 Feb 2005 18:52:32 +0100, "sniper_Nolight"

>ja - det klarede han helt fint - langt ude hvad folk vil byde sig selv

Hvem skrev følgende i denne gruppe?

"news:dk.marked.privat.tv+video.dvd
imo det eneste rigtige - jeg handler der og har jeg selv noget til salg,
ligger jeg cover billeder ud på min side

jeg har prøvet dba.dk og alt muligt andet gejl, men faktum er at jeg altid
er mest heldig i den gruppe - jeg gider ikke spilde tiden på andet."

En hykler ?

Fra : Hoho

Dato : 23-02-05 19:25

On Tue, 22 Feb 2005 19:26:12 +0100, Hoho <sunspot@postHÅNDkasse.org> wrote in
dk.kultur.film:

> [...]
>
>jeg har prøvet dba.dk og alt muligt andet gejl, men faktum er at jeg altid
>er mest heldig i den gruppe - jeg gider ikke spilde tiden på andet."

Han underskriver med "sniper_Nolight"