hvor stor en lejlighed
Fra : tina laren

Dato : 21-02-05 14:16

Hej

jeg bor på 144m med mine 2 katte.jeg overvejer at gå fra min kæreste.men
min lejlighed er kun 40 m. er der nok plads for mine misser??

Med venlig hilsen
tina laren
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 21-02-05 14:30

"tina laren" <tinaKATTE@BAKKElillebudda.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> jeg bor på 144m med mine 2 katte.jeg overvejer at gå fra min kæreste.men
> min lejlighed er kun 40 m. er der nok plads for mine misser??

Hejsa.

Ja 40 m2 er fint til to katte og dig. Det du skal sørge for er, at lave
noget i højden til dem. F.eks et gulv-loft klatretræ eller nogle hylder
eller sådan noget.

Mvh Helle

Fra : CC

Dato : 21-02-05 14:49

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> wrote in message

> [...]
>
> Ja 40 m2 er fint til to katte og dig. Det du skal sørge for er, at lave
> noget i højden til dem. F.eks et gulv-loft klatretræ eller nogle hylder

.... og så kan du jo lære dem at gå i sele, hvis de ikke kan allerede. Vores
katte har 2800m2 indhegnet have
at boltre sig i + at de af og til får lov til / selv giver sig lov til at
slippe helt ud i friheden. Alligevel syntes de det
er alletiders med en selegåtur engang imellem.

hilsen
Claus

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 21-02-05 19:20

> CC skrev:
> Vores katte har 2800m2 indhegnet have at boltre sig i ...

Orv, sikke nogle heldige misser! Det var ikke så lidt plads. De har da i
hvert fald leverum og mulighed for at komme af med krudtet

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : CC

Dato : 21-02-05 22:00

"Betina Rasmussen" <rasmussenKATTE@BAKKEc.dk> wrote in message

> Orv, sikke nogle heldige misser! Det var ikke så lidt plads. De har da i
> hvert fald leverum og mulighed for at komme af med krudtet

.... ja, men sjovt nok, mener de stadig, at græsset er grønnere på den
anden side af hegnet..

Fra : tina laren

Dato : 22-02-05 14:15

> [...]
> slippe helt ud i friheden. Alligevel syntes de det
> er alletiders med en selegåtur engang imellem.

Godt at høre, og De har gulv -loft klatretræ og 2 små. men sele er kun
den lille da vil...