super simpelt cms uden DB
Fra : J.K.Arning

Dato : 21-02-05 11:31

Jeg står og mangler et super simpelt cms der kører uden en DB.
Der skal oprettes en skabelon i systemet hvor brugerne kan udskifte et
par tekst linjer og et eller to billeder.

Den genererede side skal fremstå uden nogen form for menuer eller links
overhovedet. Det ville være 100% perfekt hvis brugerne kan oprette flere
sider ud fra samme skabelon og derefter lade alle siderne vise som et
slideshow.

Har i nogle bud ?

--
Regards J.K.Arning :: 21-02-2005 11:27:13 :: http://arning.dk
Og husk nu "Din tisser er dit tempel - Pas godt på den"

Fra : Dennis

Dato : 21-02-05 23:04

J.K.Arning wrote:
> [...]
> overhovedet. Det ville være 100% perfekt hvis brugerne kan oprette flere
> sider ud fra samme skabelon og derefter lade alle siderne vise som et

Jeg har aldrig i mine dage hørt om et helt CMS uden en DB :D

Man kan klare det med små scripts, men ligefrem et CMS

Tror du må lave det selv, eller få en anden til at lave det specilt...
tror ikke der findes sådan et!

Dennis
www.advancedweb.dk

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 22-02-05 08:48

http://www.freeguppy.org/index.php?lng=en
--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.et.dtu.dk/staff/be/be.html

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 22-02-05 03:06

J.K.Arning wrote:

> [...]
> Der skal oprettes en skabelon i systemet hvor brugerne kan udskifte et
> par tekst linjer og et eller to billeder.

Google?

http://www.anders-nielsen.dk/projects/microcms/ måske ?

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Fra : Kell Jørgensen

Dato : 22-02-05 09:00

Prøv http://www.cmsimple.dk/?CMSimple

--
Proff Solutions
professionelle IT-løsninger

Fra : Rolf Amfelt

Dato : 22-02-05 17:09

J.K.Arning wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> [...]
> Og husk nu "Din tisser er dit tempel - Pas godt på den"
> Ungdomsblade idag er måske nok uintelligente men kedellig

Jeg tror det du søger kan findes her.. http://www.limbo-cms.com/

/rolf

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne