Spørgsmål om web-browsereren
Fra : MiChAeL

Dato : 21-02-05 09:35

Hej...

Nå man f.eks. indtaster en internet-adresse i web-browseren så popper der
alle de tidligere web-adresser op som jeg har været inde på......kan man
slette dette og kan man bede browseren om IKKE at huske de besøgte
adresser...?

Det irriterer mig bare, derfor....

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 21-02-05 10:15

MiChAeL wrote:

> Nå man f.eks. indtaster en internet-adresse i web-browseren

Hvilken?

> så popper der alle de tidligere web-adresser op som jeg har været inde
> på......kan man slette dette og kan man bede browseren om IKKE at huske
> de besøgte adresser...?

I Opera 7.x kan man godt.
Punktet findes under "Historie" i indstillingerne.

--
Mvh. Lars

Fra : L.E.P.

Dato : 21-02-05 11:37

Mon, 21 Feb 2005 09:34:50 +0100, skrev "MiChAeL" <dummy@adresse.dk> :

> [...]
>alle de tidligere web-adresser op som jeg har været inde på......kan man
>slette dette og kan man bede browseren om IKKE at huske de besøgte

Hvad med:

Internetindstillinger > fanen Acanceret > Brug indbygget autoudførelse
(fjern hak)

Hilsen Lars

Fra : MiChAeL

Dato : 21-02-05 11:59

Hej Lars

Det flueben til "Brug indbygget autoudførelse"
er allerede fjernet, men det kommer frem alligevel...?

MiChAeL

L.E.P. <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:l8ej11t67vh3cj4tqms4pur3mpu789pnhg@4ax.com...

Fra : Thomas Gade

Dato : 21-02-05 23:40

MiChAeL wrote:
> [...]
> alle de tidligere web-adresser op som jeg har været inde på......kan man
> slette dette og kan man bede browseren om IKKE at huske de besøgte

Nu skriver du ikke hvilken browser du bruger, men hvis det er IE Så
under indstillinger => generelt=> oversigten og ryd denne og sæt antal
dage til 0.

I Firfox indstillinger => privatliv=> historie etc.

Mvh Thomas

Fra : MiChAeL

Dato : 22-02-05 09:06

Hej Thomas