Hvilken brugt mobil kan jeg få for max kr.~
Fra : Lars Christoffersen

Dato : 20-02-05 22:15

Hejsa

Jeg har beskadiget min mobil, og søger en ny (brugt).
Jeg har følgende krav:

-Farveskærm
-ikke skadet (lommeridser er selvfølgelig ok)
-100% ok
-Ikke simlåst, eller simlåst til TDC
-Gerne kamera - men ikke et krav
-Mulighed for MMS
-Polyfoniske ringetoner

Hvor meget kan jeg få for mine 500,- når vi snakker:
-Nokia?
-Sony Ericsson?
-Samsung?

Med venlig hilsen

Lars Christoffersen

Denne post er X-postet til teknik-gruppen og markedsgruppen, da jeg i den
ene gerne vil have råd og vejledning, og den anden håber at finde en sælger.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 21-02-05 08:47

> Hvor meget kan jeg få for mine 500,- når vi snakker:
> -Nokia?

Jeg vil tro du kan få en Nokia 6610i med lidt held.

> -Sony Ericsson?

SE T610, måske T630.

> -Samsung?

Til 500 kroner finder du ingen der er værd at kigge efter.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-05 23:22

Kunne en Nokia 6100 være en mulighed ? Har en liggende der ikke fejler
noget, og er med flot lyseblåt cover. Den er ca 15 - 16 mdr gl men ikke
brugt ret meget. Den har været solgt på QXL for 580,- men "køberen" nåede
aldrig at betale, så jeg nåede heller ikke at sende Den kan købes for
500,- + pp Billede kan evt sendes på mail

M.v.h K.C.s

Fra : Henri Gath

Dato : 22-02-05 08:46

400,- budt.....

Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 21-02-05 23:56

Lars Christoffersen wrote:
> [...]
> ene gerne vil have råd og vejledning, og den anden håber at finde en sælger.

Hej!

Jeg har en Panasonic Gd67 til 400,- og en SonyEricsson T630 (Black) til
650,-

Hvis det havde interesse?

Fra : Søren Nielsen

Dato : 23-02-05 13:16

Preben S. Nielsen wrote:

> Jeg har en Panasonic Gd67 til 400,- og en SonyEricsson T630 (Black)
> til 650,-
>
> Hvis det havde interesse?

Hvor gammel er den T630 og er den simlåst?
Er den ridset eller på anden måde misvedligeholdt?
Hvad følger der med til den?

Søren

Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 23-02-05 14:06

Søren Nielsen wrote:

> Hvor gammel er den T630 og er den simlåst?
> Er den ridset eller på anden måde misvedligeholdt?
> Hvad følger der med til den?
>
> Søren

Den er 6 mdr. og lige låst op..

Den har enkelte lommeridser, men ikke noget iøjenfaldende eller generende.

Der medfølger kun lader og kvittering.

Kan afhentes ved Vejle (7160) eller Århus (8000)

Vh.

Preben