Telia byder på TDC
Fra : Booggyman

Dato : 24-05-01 22:58

en uhyggelig overskrift!!!
men den er på www.eb.dk
med de overskrifter Telia har fået i EB om utilfredse kunder kan vi jo bare
gyse ved tanken om at de vil købe TDC.
--
---------signatur-----------
http://hjem.get2net.dk/booggyman

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-05-01 23:34

Booggyman skrev:

>med de overskrifter Telia har fået i EB om utilfredse kunder kan vi jo bare
>gyse ved tanken om at de vil købe TDC.

Vi kan jo også prøve at spekulere over om vi kunne mærke at TDC
blev solgt først til det ene, så til det andet amerikanske
selskab.

--
Bertel

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 24-05-01 23:45

"Bertel Lund Hansen" <nospamto@lundhansen.dk> skrev:

> Vi kan jo også prøve at spekulere over om vi kunne mærke at TDC
> blev solgt først til det ene, så til det andet amerikanske
> selskab.

Det er har du selvfølgelig ret i, men Telia.... de har ifølge mine
erfaringer ikke styr på noget som helst. Så vil jeg til hver en tid
foretrække gode gamle TeleDanmark.

--
Rasmus

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-05-01 00:14

Rasmus A. Nielsen skrev:

>gode gamle TeleDanmark

Det' sgu sjældent man ser noget skrive det!

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 25-05-01 03:33

" Rasmus A. Nielsen" <spectrus@get2net.dk> wrote:

>Det er har du selvfølgelig ret i, men Telia.... de har ifølge mine
>erfaringer ikke styr på noget som helst. Så vil jeg til hver en tid
>foretrække gode gamle TeleDanmark.

I Sverige er Telia generelt lige så tunge som Tele Danmark er her. Jeg tror
desværre ikke det ville gøre den store forskel.

Peter

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-05-01 08:26

Peter Rongsted skrev:

>I Sverige er Telia generelt lige så tunge som Tele Danmark er her. Jeg tror
>desværre ikke det ville gøre den store forskel.

Heller ikke jeg. Hvorfor skulle Telia sætte nye folk til at
varetage de opgaver som erfarne mennesker allerede ordner? De
kunne naturligvis give sig til at fyre folk med hård hånd, men
det ville være dumt. TDC giver jo stort overskud.

--
Bertel