Sobert forum for campister
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 20-02-05 21:58

Hej.

Til dem der endnu ikke har set det: På www.campingtips.dk snakker vi camping
og emner der vedrører camping - dog ikke organisationspolitik. Endvidere har
vi en køb og salg gruppe, fra campist til campist!

--
Med hilsen

Erik - Odense
Peugeot 406 ST
Hobby 495 Excelent Ufe
www.campingtips.dk - fra campist til campist

Fra : Carsten Stage

Dato : 21-02-05 03:48

Erik M. Nielsen wrote:

> Hej.

Med henvisning til almindelig netikette, vil jeg bede dig om, at holde
opslag i en dertil indrettet gruppe - please. Der er rigelig med OT-indlæg i
forvejen.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Ernst Nielsen

Dato : 21-02-05 09:16

> Med henvisning til almindelig netikette, vil jeg bede dig om, at holde
> opslag i en dertil indrettet gruppe - please. Der er rigelig med OT-indlæg
> [...]
Til Carsten Stage

Hvad med at feje for din egen dør først , inden du fejer for andre.

( Hvad er en "troll"? - Netikette)

" En gør jeg det selv nu ?? "

/Ernst

Fra : phk

Dato : 21-02-05 09:32

"Ernst Nielsen" <ernst115@xxmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med at feje for din egen dør først , inden du fejer for andre.
>
> ( Hvad er en "troll"? - Netikette)
>
> " En gør jeg det selv nu ?? "

Din første post i campinggruppen er ikke særlig vellykket. Læs lige
www.usenet.dk/netikette før du skriver mere. Og læs gerne lidt med i de
grupper du skriver i før du laver flere store fejlskriv.

Du begår bl.a. den fejl at du går efter manden i stedet for at gå efter
sagen. Oven i købet i en sag du tilsyneladende ikke aner en dyt om.

--
Per, Esbjerg
Tagbøjle med cykelholdere til 4 cykler til Mondeo sælges kr. 500

Fra : verner

Dato : 21-02-05 12:50

> Du begår bl.a. den fejl at du går efter manden i stedet for at gå efter
> sagen.

SIG ER DU SNOTDUM ELLER SPILLER DU SNOTDUM??

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 21-02-05 09:53

"Ernst Nielsen" <ernst115@xxmail.dk> skrev i en meddelelse

> ( Hvad er en "troll"? - Netikette)

http://www.catb.org/~esr/jargon/html/T/troll.html

Bare i tilfælde af det var et spørgsmål og ikke en dum kommentar.

Fra : Ernst Nielsen

Dato : 21-02-05 10:07

Nu når du er så dygtig til vejlede andre, kan du så ikke henvise til en side
på Dansk, for nogen af os er
Dansker, eller også kan du lige oversætte det.

Fra : Carsten Stage

Dato : 21-02-05 10:13

Ernst Nielsen wrote:

> Nu når du er så dygtig til vejlede andre, kan du så ikke henvise til
> en side på Dansk, for nogen af os er
> Dansker, eller også kan du lige oversætte det.

Jeg vil anbefale dig at læse om nyhedsgrupperne generelt, og i særdeleshed
om de danske, på http://usenet.dk

FUT: news:dk.admin.netikette

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : phk

Dato : 21-02-05 10:31

"Ernst Nielsen" <ernst115@xxmail.dk> skrev i en meddelelse

> Nu når du er så dygtig til vejlede andre, kan du så ikke henvise til en
> side på Dansk, for nogen af os er
> Dansker, eller også kan du lige oversætte det.

Jo, det vil jeg gerne.

Når du har lært at svare _under_ det du quoter.

Fra : verner

Dato : 21-02-05 12:56

> Jo, det vil jeg gerne.
>
> Når du har lært at svare _under_ det du quoter.

DENNE HYLER ER SÅ NEDLADENDE OG BELÆRENDE AT
ALTID BØR HAVE EN KOMMENTAR MED PÅ VEJEN! HAN FORSTÅR
DEN NOK IKKE MEN SÅ ER HAN BESKÆFTIGET SÅ LÆNGE

Fra : Jan Bøgh

Dato : 21-02-05 11:17

Ernst Nielsen wrote:
> Nu når du er så dygtig til vejlede andre, kan du så ikke henvise til
> en side på Dansk, for nogen af os er
> Dansker, eller også kan du lige oversætte det.

Er du endnu en reinkarnation af Verner?
Din sproglige formåen ligner gevaldigt!

vh
Jan

--
Rejsedagbog fra campingtur ( Opdateret m. sidste halvdel) i SW-USA kan ses

http://jan.boegh.net/Rejser.htm.
Desværre ses siden bedst med Internet Explorer, da MS tilsyneladende har
valgt
at sabotere visningen i andre browsere, når sider genreres fra Powerpoint

Fra : verner

Dato : 21-02-05 13:00

> Er du endnu en reinkarnation af Verner?
> Din sproglige formåen ligner gevaldigt!
>
> vh
> Jan

IGEN ET SVINSK INDLÆG FRA EN AF HYLERNE. GIV IDIOTEN
EN KOMMENTAR MED PÅ VEJEN.

LÆG MÆRKE TIL KÆRE LÆSERE HER REAGERER TUMPERNE ESBJERGPER
OG CARSTEN STAGE IKKE!

DET ER EN FÆLLE DER SKRIVER.....EN HYLER.

> [...]
> valgt
> at sabotere visningen i andre browsere, når sider genreres fra Powerpoint

DENNE TUMPE REKLAMERER OVENIKØBET FOR SIN FORRETNING
HER I GRUPPEN.LÆS NETEDIKETTEN TUMPE.

Fra : verner

Dato : 21-02-05 12:51

> http://www.catb.org/~esr/jargon/html/T/troll.html

HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM

Fra : Ernst Nielsen

Dato : 21-02-05 09:55

Skal man da være ekspert for at kunne skrive i denne gruppe, jeg forventede
at det er for
almindelige campister, men der tager jeg måske fejl, for så må i "betjente"
da meget undskylde at
kun er campist.
Er det det så mit anden indlæg i denne gruppe.

Fra : phk

Dato : 21-02-05 10:26

> [...]
> forventede at det er for
> almindelige campister, men der tager jeg måske fejl, for så må i

Hold op med at opføre dig som et fornærmet barn. Har du læst
www.usenet.dk/netikette ?

> Er det det så mit anden indlæg i denne gruppe.

Hvis du har har du slet ikke forstået det.

Fra : Ernst Nielsen

Dato : 21-02-05 10:44

Det er utroligt så lidt der skal til for at sætte jer i gang, det er ligesom
det
jeres ven gør, har er bare god til det.

" ER DET IKKE VERNER HAN HEDDER"

/Ernst

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 21-02-05 10:58

> Det er utroligt så lidt der skal til for at sætte jer i gang, det er
> [...]

Hej Ernst.

Hvad er der i vejen med at have et sæt spilleregler for hvordan disse
grupper fungerer - og så forsøge at få dem overholdt ??
Reglerne er jo ikke lavet for t genere hverken dig eller andre - men for
at
sikre, at debatgrupperne kommer til at køre på den mest hensigtsmæssige
måde.

Og det er ikke hensigtsmæssigt, at alle har ret til at gøre som de vil -
eller at begynde at råbe af dem, der prøver at hjælpe dig til at forstå
reglerne.

Tilbage til et tidligere spørgsmål; Har du læst reglerne ?

/Flemming U

Fra : verner

Dato : 21-02-05 13:12

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Ernst.
>
> Hvad er der i vejen med at have et sæt spilleregler for hvordan disse
> grupper fungerer - og så forsøge at få dem overholdt ??

HVAD MED AT DU SELV OVERHOLDT DEM INDEN DU SPILLER KLOG
OG BELÆRENDE OVERFOR ANDRE NAR.

> Reglerne er jo ikke lavet for t genere hverken dig eller andre - men for
> at
> sikre, at debatgrupperne kommer til at køre på den mest hensigtsmæssige
> måde.

SÅ SKULLE DU FANEME LÆRE OG SKRIVE OM EMNET NÅR DU
SVARER PÅ ET INDLÆG, SE ALLE DINE SVAR I MINE INDLÆG
IKKE EET ENESTE OVERHOLDER DU REGLERNE OG SKRIVER
OM EMNET.

> Og det er ikke hensigtsmæssigt, at alle har ret til at gøre som de vil -

DET GÆLDER OGSÅ DIG DIN KLOVN

> eller at begynde at råbe af dem, der prøver at hjælpe dig til at forstå
> reglerne.
>
> Tilbage til et tidligere spørgsmål; Har du læst reglerne ?

TÅBE. Leger du internetpoliti igen NAR.

Fra : kbe

Dato : 21-02-05 14:09

Er det ikke bare pragtfuldt at verner, har vinterferie fra skolen, så vi
alle rigtig kan se hvordan det danske sprog udfolder sig både rent gramatisk
og sprogligt. er han ikke dygtig, og dette selom hans sprog og stavemåde
svarer til en fra børnehaveklassen.
mvh
kjeld

Fra : Jan Bøgh

Dato : 21-02-05 14:43

kbe wrote:
> [...]
> gramatisk og sprogligt. er han ikke dygtig, og dette selom hans sprog
> og stavemåde svarer til en fra børnehaveklassen.

Pas nu på med de der skide sten og glashuse!

vh
Jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på

Fra : npw

Dato : 21-02-05 15:04

Jan Bøgh skriver:

>Pas nu på med de der skide sten og glashuse!

Er det denneher du mener:

"Man skal ikke accelerere fragmenter af geologisk oprindelse i en ballistisk
bane, hvis man selv er henvist til at logere i et domicil af termisk
behandlet sand af ringe brudstyrke."

Hilsen
Niels W.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 21-02-05 16:48

npw wrote:

> "Man skal ikke accelerere fragmenter af geologisk oprindelse i en
> ballistisk bane, hvis man selv er henvist til at logere i et domicil
> af termisk behandlet sand af ringe brudstyrke."

Yeps - det var mig selv, der fyrede den af for nogle få dage siden som en
reaktion på en discountudgave af samme.

vh
jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.
Desværre ses siden bedst med Internet Explorer, da MS tilsyneladende har
valgt
at sabotere visningen i andre browsere, når sider genereres fra Powerpoint

Fra : Torbenth

Dato : 23-02-05 23:49

"npw" <npw@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Man skal ikke accelerere fragmenter af geologisk oprindelse i en
> ballistisk
> bane, hvis man selv er henvist til at logere i et domicil af termisk
> behandlet sand af ringe brudstyrke."

Og til dem der ikke ved, hvad det betyder:
Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i glashus.
Sorry, det har ikke noget med camping at gøre.
Men jeg er på vintercamping i øjeblikket.
Diverse veje er lukkede pga. snefygning.
Har nok af mad og drikke.
Dansk sprognævn får tilføjet et nyt navn næste gang der skal revideres.
Hylerspam. Det er skrevet så mange gange, at det absolut m å komme med.

Mvh.
Torben

Fra : verner

Dato : 21-02-05 16:30

Fra : verner

Dato : 21-02-05 13:06

> Hold op med at opføre dig som et fornærmet barn. Har du læst
> www.usenet.dk/netikette ?

SE denne Esbjerg tosse spille belærende overfor andre igen.

> Hvis du har har du slet ikke forstået det.

EsbjergPer spiller du snotdum eller ER du snotdum?

Fra : verner

Dato : 21-02-05 13:04

> [...]
> "betjente" da meget undskylde at
> kun er campist.
> Er det det så mit anden indlæg i denne gruppe.

Hej Ernst

Lad dig ikke kue af disse tomhjernede individer der tror de bestemmer
alting.
Skriv hvad der passer dig og på din måde, dette er et frit forum for
ALLE, INGEN IDIOTER skal få lov til at bestemme hvad andre må skrive om
og hvordan de skriver.
Du har min fulde støtte.

Hilsen
verner

Fra : Ernst Nielsen

Dato : 21-02-05 16:20

Tak for de kloge ord, Verner

Jeg kan se, at hvis men ikke er som de andre, så bliver man mobbet.
Hvem er tosset, er det dem der er mange af, eller er det de få af.

/Ernst

Fra : verner

Dato : 21-02-05 12:48

"Carsten Stage" <stagenospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> Med henvisning til almindelig netikette, vil jeg bede dig om, at holde
> opslag i en dertil indrettet gruppe - please. Der er rigelig med OT-indlæg
> [...]

Hvad er det for noget pis at skrive HANS indlæg handler om camping
det gør DIT og de andre HYLERES indlæg sgu ikke så tag lige
at rydde op hos dig selv først.

Hilsen
verner