Ibook, med skærm
Fra : Mark

Dato : 20-02-05 21:05

Hej

Jeg vil på min ibook g4 1,2 ghz 12" kunne bruge min 17" tft når jeg er
hjemme, derfor skal jeg køre med 1280x1024.
Men svjv kan ibook fra start kun køre spejling i 1024x768, men jeg vil gerne
udnytte hele skærmpladsen, og så også gerne kunne bruge skrivebords
udvidelse, som på en powerbook.

Der findes vidst et hack, hvor finder jeg det henne? og virker det?

Ellers andet jeg bør overveje inden jeg bestiller min ibook, udover mere ram
;)

På forhånd tak for svar.

Mvh
Mark

Fra : Zaphod B

Dato : 20-02-05 23:27

Mark <mjons@fjernmail.dk> wrote:

> [...]
> udvidelse, som på en powerbook.
>
> Der findes vidst et hack, hvor finder jeg det henne? og virker det?

Ahem... Google?
"ibook monitor spanning hack" gir resultatet på første forsøk. Enklere
blir det vel ikke?

--
/Z

Fra : Christian Bech

Dato : 21-02-05 21:21

In article <1gsb4w4.crrf1anrbsw0N%NOT.diskworld@mac.com.INVALID>,
NOT.diskworld@mac.com.INVALID (Zaphod B) wrote:

> Ahem... Google?
> "ibook monitor spanning hack" gir resultatet på første forsøk. Enklere
> blir det vel ikke?

Ikke når man ved det hedder monitor spanning...

Fra : Zaphod B

Dato : 21-02-05 21:51

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

> Ikke når man ved det hedder monitor spanning...

Vel, "ibook monitor hack" gir nesten like bra resultater...
--
/Z